AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Det gjelder enkelt og greit hva dere damer fatter interesse av. Jeg blir beskrevet som en "alltid hyggelig person", er litt "oversnill". Jeg er ikke dumsnill altså. Jeg burde bli mer: sarkastisk. Hvordan kan jeg endre meg? En bra bok å anbefale? Kan ikke noe for at jeg er en hyggelig person. Anonymkode: ef480...fbe
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 I tillegg er jeg veldig ydmyk Anonymkode: ef480...fbe
Rumle Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Synes det høres ut som et merkelig råd å gi. I hvilken sammenheng ble det gitt? Slutt for all del ikke med å være en hyggelig person. Vær deg selv, det er alltid best 3
King in the North Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder enkelt og greit hva dere damer fatter interesse av. Jeg blir beskrevet som en "alltid hyggelig person", er litt "oversnill". Jeg er ikke dumsnill altså. Jeg burde bli mer: sarkastisk. Hvordan kan jeg endre meg? En bra bok å anbefale? Kan ikke noe for at jeg er en hyggelig person. Anonymkode: ef480...fbe Jeg syntes du er jævlig, hjelper det? Ser du, er ikke så vanskelig Se noen roasts på youtube, så ser du fort hva sarkasme går i😂
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Snill kan du være når du stifter familie og får barn. Fram til det får du ikke noe cred fra damer på å være snill. Da gjelder det å være røff i kantene, ikke la jentene ta beslutninger og prioriter deg selv først. Da flokker dem seg rundt deg umiddelbart. Anonymkode: 34f34...02e
Ardenus Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder enkelt og greit hva dere damer fatter interesse av. Jeg blir beskrevet som en "alltid hyggelig person", er litt "oversnill". Jeg er ikke dumsnill altså. Jeg burde bli mer: sarkastisk. Hvordan kan jeg endre meg? En bra bok å anbefale? Kan ikke noe for at jeg er en hyggelig person. Anonymkode: ef480...fbe Drit i hva andre syntes, vær deg selv 100% og fortsett, du blir belønna når du finner den rette herlige personen med samme livssyn. 5
jabx Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snill kan du være når du stifter familie og får barn. Fram til det får du ikke noe cred fra damer på å være snill. Da gjelder det å være røff i kantene, ikke la jentene ta beslutninger og prioriter deg selv først. Da flokker dem seg rundt deg umiddelbart. Anonymkode: 34f34...02e Det går fint an å være snill men fortsatt ha ryggrad og ikke la kvinnfolka overkjøre en. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Jeg ser ikke helt hva sarkasme har med dette å gjøre. Mennesker som jeg anser som overhyggelige mener jeg bør være litt flinkere til å sette foten ned og ikke la andre overkjøre en. Det er viktig å sette krav til andre mennesker også, og ikke bare tilfredstille andres behov og ønsker. Sarkasme synes jeg ikke har noe med det å gjøre. Overhyggelige mennesker kan da også være sarkastiske. Anonymkode: 2a664...2ca
stan Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Sarkasme er vel ikke det beste sjekketrikset. Vær deg selv, om du finner ei dame på falske premisser vil det ikke vare likevel. 3
Gjest Minesveiper Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Å være sarkastisk er nok ikke det smarteste stedet å begynne. Da får du være sarkastisk "med deg selv" i så fall, og ikke med damene du snakker med. Sjekk heller ut ting om øyekontakt, berøring og sosial kalibrering generelt. Endret 16. februar 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 18 minutter siden, Genevieve skrev: Sarkasme er ikke attraktivt En sarkastisk humor er det da mange som liker. Anonymkode: 2a664...2ca
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 15. februar 2016 #13 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Jeg ble en gang fortalt om å bli mer pervers i måten jeg pratet på, da kunne jeg visst ble en del av gjengen. Jeg sa bra i fra at det var ikke min greie og at jeg ikke var interessert i å måtte tenke og prate mer som dem, ble ikke mer kontakt med de etterpå da. Synes heller at du skal fortsette med å være deg sjølv. Du kan godt ta i mot råd fra andre, men ikke la dette forandre den personen du er. Det vil alltids finnes personer som vil godta deg slik du er, og å like deg og din form for humor. De som ikke gjør dette er virkelig ikke verdt tiden din. Endret 15. februar 2016 av Sunflower-Delight
Gjest Blomsterert Skrevet 15. februar 2016 #14 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder enkelt og greit hva dere damer fatter interesse av. Jeg blir beskrevet som en "alltid hyggelig person", er litt "oversnill". Jeg er ikke dumsnill altså. Jeg burde bli mer: sarkastisk. Hvordan kan jeg endre meg? En bra bok å anbefale? Kan ikke noe for at jeg er en hyggelig person. Anonymkode: ef480...fbe Hva legger du i oversnill? Er du alltid forsiktig,alltid diplomatisk eller/og redd for å såre eller fornærme? Er du en som alltid tilbyr hjelp,og tilbyr deg tjenester? Kan du utdype litt? Det jeg tenker at du som andre har jo negative sider. Du kan også bli irritert,sint og kanskje syns folk er rett ut dumme enkelte ganger? Du er jo ikke noe over menneske: -) Så mulig dette handler om at du alltid vil opptre korrekt,uklanderlig og defensivt sånn for å bli likt? For det er jo det enkleste for å unngå "bråk". Helt ok om du vil,men det blir litt diffust for andre,litt kjedelig også. For ingen er bare snille hele tiden. Det er bare det en viser. Jeg syns det er ok at folk oppfører seg dumt iblant,at de blir sinte og også drifter seg ut. Stoler mer på folk som viser det negative også: -) Vet ikke om jeg har noe rett her,eller hva du tenker?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #15 Skrevet 15. februar 2016 Hvorfor skal du endre personlighet bare fordi noen damer sier det? Har du så lav selvtillit? Du må tro på deg selv og ikke endre den du er for andre. Anonymkode: d5cc7...dae
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #16 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du endre personlighet bare fordi noen damer sier det? Har du så lav selvtillit? Du må tro på deg selv og ikke endre den du er for andre. Anonymkode: d5cc7...dae Kan ikke se han har skrevet at det er damer som mener det. Anonymkode: 50680...b7f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #17 Skrevet 15. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke se han har skrevet at det er damer som mener det. Anonymkode: 50680...b7f Det står "hva dere damer fatter interesse av" så da vil jeg tro at det er en eller annen jente som er så umoden at hun vil ha en fyr som er slem mot henne som har sagt det. Eller det kan godt være kompiser av han som tror det er bra å være slem mot kjæresten sin. Da bør han skifte vennekrets ihvertfall. Anonymkode: d5cc7...dae
Gjest Genevieve Skrevet 15. februar 2016 #18 Skrevet 15. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: En sarkastisk humor er det da mange som liker. Anonymkode: 2a664...2ca Ikke når det er personrettet. Billig lykke
Gjest Linaria Skrevet 15. februar 2016 #19 Skrevet 15. februar 2016 Jeg har det motsatte problemet, så jeg tar gjerne imot råd fra deg! Tipset mitt er å slutte å bry seg om hva folk tenker, som flere har sagt. Hvis du da fortsatt er like snill og hyggelig, så er det sånn du er og det er jo helt greit!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #20 Skrevet 15. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står "hva dere damer fatter interesse av" så da vil jeg tro at det er en eller annen jente som er så umoden at hun vil ha en fyr som er slem mot henne som har sagt det. Eller det kan godt være kompiser av han som tror det er bra å være slem mot kjæresten sin. Da bør han skifte vennekrets ihvertfall. Anonymkode: d5cc7...dae Det var det jeg tenkte da jeg leste innlegget hans. Anonymkode: 50680...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå