AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei, mannen min og jeg bestemte oss i januar at vi skulle stifte familie, vi hadde samleie 17. januar og 7.februar. vi får ikke hatt samleie så ofte fordi han er ute og reiser med jobben sin, vi får bare hatt samleie 2-3 ganger i mnd.. Også har jeg ikke hatt mensen siden 5 oktober 2015, så denne er veldig uregelmessig. Noen som kan dele sine historier for og få håpe litt håp? Anonymkode: 95f4f...0fe
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Er det gunstig å få barn med en mann som aldri er hjemme? Hvor lenge er han borte av gangen og hvor lenge er han hjemme? Anonymkode: d61f9...dd2 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det gunstig å få barn med en mann som aldri er hjemme? Hvor lenge er han borte av gangen og hvor lenge er han hjemme? Anonymkode: d61f9...dd2 Han er ferdig med reisene sine i November så han har tid til barn og familie da Anonymkode: 95f4f...0fe
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Har du gått på prevensjon som gjør at mensen er uregelmessig? Jeg ville tatt deg med ro, siden han er ferdig med reisingeni november. Du kanjo eventuelt sjekke opp hos legen angående menstruasjon. Anonymkode: d61f9...dd2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du gått på prevensjon som gjør at mensen er uregelmessig? Jeg ville tatt deg med ro, siden han er ferdig med reisingeni november. Du kanjo eventuelt sjekke opp hos legen angående menstruasjon. Anonymkode: d61f9...dd2 Har ikke gått på noe prevensjon nei, kan det ha noe med at jeg har lavt blodnivå? Anonymkode: 95f4f...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå