Lofotfrøken Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Tenker litt fram og tilbake på å kjøpe meg en ny pc, men så virker det som om at halvparten ikke har Cd-rom. Om jeg forstår det rett så tror jeg alle de jeg har sett på ikke hadde det. Men så har jeg snublet over noe jeg lurer litt på. Og det er da om det går an å kjøpe noe utenom pcen slik at man kan f.eks se på Dvd eller høre på en CD? Hvis så er tilfellet, er det noe som kobles til pcen slik at det ville blitt samme som med de pc'er som har CD-rom, noen som henger med? Slik at jeg kan kjøpe en pc uten dette men likevel se på Dvd eller høre på en cd-plate. Heter det Cd/dvd-brenner kanskje..? Endret 15. februar 2016 av Lofotfrøken
Fiberhusk Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Man får ekstern cd/dvd-rom ja. Bare Google så finner du flere
Gjest førstedamen Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Har en NUC pc (liten boks) som ikke har cd rom så skal jeg høre cd f.eks da kombler jeg enkelt til den. Ei heller har pcen tastatur eller mustastatur så må ha det tråløst også. I tillegg til tven som jeg bruker som skjerm. Her er det koblet fra høyre til venstre, og jeg er syper fornøyd med superspeed pcen hvertfall.
Lofotfrøken Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Hehe, så bra at du er fornøyd da Og høres jo ut som at det ordner seg da. Btw, må den dingsen være samme merke som pcn? Endret 15. februar 2016 av Lofotfrøken
Gjest førstedamen Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 2 minutter siden, Lofotfrøken skrev: Hehe, så bra at du er fornøyd da Og høres jo ut som at det ordner seg da. Btw, må den dingsen være samme merke som pcn? Min er ikke det nei. Er vanlig USB eller firewire på de, så passer på alle pcer. Min er merket asus og pcen er som sagt en Nuc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå