Gå til innhold

Stoff til sofa


Imax

Anbefalte innlegg

Ser alt for mange interiørprogrammer på TV :sjarmor: , og får selvsagt lyst til å bytte ut alt vi har av møbler! På tirsdag på TVNorge var det programmet der de skal selge et hus, og der trakk de om en sofa i stedet for å kjøpe ny. Så nå skal jeg kanskje tørre å gjøre det.

Hvor får jeg tak i godt og tykt stoff som kan brukes på sofa? Tror innvandrerbutikkene jeg pleier å handle i stort sett har tynne stoff (men kanskje jeg tar feil)? Ønsker ikke 1000,- meteren, bare så det er sagt. Vil bare prøve noe på min gamle sofa (og bør jo helst være billigere enn å kjøpe en ny! :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, innvandrerbutikkene har nok mye tynne stoffer og kanskje litt mer farger og mønster enn vi "innfødte" liker... Men de har ganske stort utvalg, bl.a. tykke "pelsstoffer" etc. har jeg sett. Vil uansett råde deg til å "ta runden" på Grønland siden du bor i Oslo. Begynner du f.eks. nederst ved Galleri Oslo/Grønland Torg og tar første til høyre rundt hjørnet ved 7-11 så ligger jo stoffbutikkene der på rekke og rad!

Ellers kan det også lønne seg å ta en tur innom de "vanlige" stoffbutikkene, for av og til er det jo en del tilbud.

Ellers, - har du tenkt på Ikea? der kan du jo både få stoffer OG løse trekk til sofaer - langt enklere enn å sy selv! Kan jo hende du finner noe som passer til din sofa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...