AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei! Jeg har vært på ca 3 dates med en fyr, og jeg liker han veldig godt. Vi har naturligvis ikke hatt sex enda, fordi jeg trenger mer tid på å bli komfortabel og bli godt kjent med han. Men, jeg er redd denne frykten jeg har vil ødelegge det gode vi har. Mitt problem er at når det kommer til min egen kropp er jeg veldig sårbar, kan ikke forstå at noen skal få noe ut av å ta på min kropp. Han er veldig forståelsesfull, og vil vente til jeg er klar. Jeg er redd for at jeg aldri blir klar, når han kysser meg rolig og forsiktig går det bra, men når han tar på meg får jeg nesten et snev av panikk og vil helst rømme i situasjonen. Jeg tørr ikke å vise meg naken, eller at han skal ta på meg. Hater dette... Det ødelegger så mye, hva kan jeg gjøre for å bli mer trygg? Uerfaren 19 åring som er veldig awkward Anonymkode: 6ad32...4e3
LoneWolf Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært på ca 3 dates med en fyr, og jeg liker han veldig godt. Vi har naturligvis ikke hatt sex enda, fordi jeg trenger mer tid på å bli komfortabel og bli godt kjent med han. Men, jeg er redd denne frykten jeg har vil ødelegge det gode vi har. Mitt problem er at når det kommer til min egen kropp er jeg veldig sårbar, kan ikke forstå at noen skal få noe ut av å ta på min kropp. Han er veldig forståelsesfull, og vil vente til jeg er klar. Jeg er redd for at jeg aldri blir klar, når han kysser meg rolig og forsiktig går det bra, men når han tar på meg får jeg nesten et snev av panikk og vil helst rømme i situasjonen. Jeg tørr ikke å vise meg naken, eller at han skal ta på meg. Hater dette... Det ødelegger så mye, hva kan jeg gjøre for å bli mer trygg? Uerfaren 19 åring som er veldig awkward Anonymkode: 6ad32...4e3 Dere har vært på 3 dates. Ta tid, ikke stress, om han er noe å samle på så klarer han å vente. 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 5 minutter siden, LoneWolf skrev: Dere har vært på 3 dates. Ta tid, ikke stress, om han er noe å samle på så klarer han å vente. Dette er noe jeg har problemer med hver gang jeg dater en person, ikke bare i dette tilfellet... Anonymkode: 6ad32...4e3
Gjest Genevieve Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Begynn å ta mer på deg selv på hele kroppen, vær god mot deg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er noe jeg har problemer med hver gang jeg dater en person, ikke bare i dette tilfellet... Anonymkode: 6ad32...4e3 Har du prøvd å utfordre deg selv litt på det og ikke gi opp med en gang? Det kan hende at det hjelper, lykke til Anonymkode: c939f...c81
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Jeg sliter også med dette, men med tid pleier jeg å være komfortabel nok. Så gi det tid! At dere snakker sammen om det er superbra. Og kjenn etter hvordan du føler deg med han, hvis det føles bra og du blir tent når dere kliner, kan du utfordre deg til å gå litt lenger. Trenger ikke bety full pakke. Kanskje du kan sove med han før dere har sex? Anonymkode: 4594c...777
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter også med dette, men med tid pleier jeg å være komfortabel nok. Så gi det tid! At dere snakker sammen om det er superbra. Og kjenn etter hvordan du føler deg med han, hvis det føles bra og du blir tent når dere kliner, kan du utfordre deg til å gå litt lenger. Trenger ikke bety full pakke. Kanskje du kan sove med han før dere har sex? Anonymkode: 4594c...777 Jeg merker jeg blir tent, men tørr ikke slippe han helt innpå meg. Men skal bruke masse tid. Å sove uten å ha sex er også en god ide. Tusen takk TS Anonymkode: 6ad32...4e3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker jeg blir tent, men tørr ikke slippe han helt innpå meg. Men skal bruke masse tid. Å sove uten å ha sex er også en god ide. Tusen takk TS Anonymkode: 6ad32...4e3 Tror dette kommer til å gå helt fint! Jeg har ikke klart å snakke med mine dater fordi jeg ikke har vært komfortabel med dem så tidlig, så det er utrolig bra at du har gjort det. Og det er faktisk ikke så dumt å vente og bli godt kjent først, enda KG-standaren gjerne er senest 3. date. Ellers er jeg faktisk helt bevisst på å drikke et par glass vin når jeg ønsker å slappe mer av. Ikke snakk om å bli full og henge i taklampa, men bare dempe nervene litt. Anonymkode: 4594c...777 1
Rammfrø Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Hvis han er tiltrukket deg så tror jeg han gir blaffen i hvordan kroppen din er. Vi kommer alle i forskjellige farger og fasonger. Jeg tror dette kommer til å gå fint. Om han skulle synes noe negativt om din kropp som du ikke kan noe for så er han ikke noe å samle på heller. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 5 minutter siden, Knirke skrev: Er du tiltrukket av ham, da? Ja, selvfølgelig. Problemet ligger mer på usikkerheten min Anonymkode: 6ad32...4e3
Knirke Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvfølgelig. Problemet ligger mer på usikkerheten min Anonymkode: 6ad32...4e3 Hvis begge to er tiltrukket av hverandre bør det jo ikke være noe problem... Ta deg et glass rødvin og øv deg foran speilet
Rammfrø Skrevet 16. februar 2016 #13 Skrevet 16. februar 2016 Hvis det er til noe hjelp så vet vel han åssen kroppen din er etter å han har allerede vært litt intim med deg og ønsker å fortsette å date og kysse deg. Håper du kan lære å være mindre usikker for du har i alle fall ikke noe å være redd for med han sitt syn på din kropp når han faktisk prøver å ta på deg. Man vil jo ikke gjøre sånt med noen hvis man ikke liker kroppen deres.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #14 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Rammfrø skrev: Hvis det er til noe hjelp så vet vel han åssen kroppen din er etter å han har allerede vært litt intim med deg og ønsker å fortsette å date og kysse deg. Håper du kan lære å være mindre usikker for du har i alle fall ikke noe å være redd for med han sitt syn på din kropp når han faktisk prøver å ta på deg. Man vil jo ikke gjøre sånt med noen hvis man ikke liker kroppen deres. Du har rett Men en ting er kroppen, en annen ting jeg tenker på er hvis han er desperat. Siden han virker veldig klar på det han vil ha, samtidig som han sier at han vil vente til jeg er klar. Jeg er redd han liker meg fordi han vil ha noen å holde på med. Teit tanketank, men jeg tenker sånn.. Tenker altfor mye. TS Anonymkode: 6ad32...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå