Gjest Jamila Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Vurderer å lage privat hjemmeside, for første gang. Har en del erfaring med Dreamweaver og litt HTML fra jobben, men det er det eneste. Kan noen av dere gi meg tips? Hvordan får jeg min egen url? Hvor registrerer jeg meg? Hvor mye koster dette? Jeg starter altså helt fra scratch. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #2 Del Skrevet 16. juli 2002 Har du Telenor abonnement? I såfall har du noen Mb for hjemmeside der. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 17. juli 2002 #3 Del Skrevet 17. juli 2002 www.start.no - Gratis. Anbefaller denne, jeg bruker den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bisma Skrevet 18. juli 2002 #4 Del Skrevet 18. juli 2002 Vel, du kan gå på www.gjerrigknarken.com og så kan du klikke deg inn på "alt til hjemmsiden" der finner du alt fra grafikk til gratis domene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 19. juli 2002 #5 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei! Enig med Silje, start er bra. Da får du en hjemmeside med adresse: http ://home.no.net/brukernavn/ og noen mb å leke deg på. Du får også webmail, og tjenesten er gratis (og php-drevet ) Kan du Dreamweaver har du et bra utgangspunkt og kan lage nokså proffe sider. I tillegg må du lære deg ftp for å laste opp filene, men det er lett. Så det er bare å sette i gang! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå