Gå til innhold

Noen som har kredittkort? Når får jeg pinkode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har bestilt meg kredittkort i nøden. Er helt blakk og trenger penger veldig fort mtp. barna. Jeg fikk kortet på fredag og regnet med å få en kode i posten i dag, som ikke dukket opp.. Noen som vet hvor lang tid dette tar?  

Hilsen litt desperat! 

Anonymkode: d6809...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken bank? Hvis det er sr-bank og du bruker den banken til vanlig er det samme kode som det vanlige kortet ditt. Andre kort pleier å ta 3 dager før pin kommer. 

Anonymkode: b61c8...868

Skrevet

Har du sjekka i nettbank? Eg kan logge inn og vise pinkode på mine kort i nettbanken (dnb).

Men også eg har samme kode på alle kort. Stod det ingenting i brevet som kom med kortet?

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Jeg bruker Skandiabanken og mine koder finner jeg i nettbanken. Hos meg er det forskjellig kode på Visa-kort og kredittkort.

Skrevet

Jeg har samme kode på bankkort og kredittkort :) Men tror også det skal stå i nettbanken, om det er fra samme bank som du har vanlig bankkort i. 

Skrevet

Fikk Norwegiankort for kort tid siden, og laget pinkode sqmtidig som jeg søkte om og fikk innvilget kort. 

Men jeg er litt skeptisk til at du skal ha kredittkort når du har dårlig råd. Kredittkort er for folk med ordnet økonomi og som betaler før rentene vokser oss over hodet. Vær klar over at der ikke er bare renter, men renters rente og at gjelden vokser i rekordfart om du ikke betaler qlt før renten begynner å løpe. 

Anonymkode: 158ea...fa5

• Liker 1
Skrevet

Det heter komplett.. Det er ingen nettbank hvor keg kan finne den. Bare min side hvor jeg kan bestille ny kode..

Anonymkode: d6809...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...