AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei, jeg har ett spørsmål som jeg gjerne vil få flere personers mening om. Jeg har langt hår, det rekker meg ned til korsryggen, det er farget i en myk balayage og er litt oppklippet for volum og litt kortere rundt ansiktet. Det er ikke flisete og jeg bruker skikkelig shampoo/balsam og kur for å holde det fint. Jeg er ganske høy, 175, så håret får meg ikke til å se liten ut. Jeg setter det også mye opp og fletter så det henger ikke alltid løst. Det jeg lurer på er, er håret begynt å bli for langt? Jeg synes at langt hår er nydelig men det går en grense mellom "wow" og "er hun med i en religiøs sekt?" og jeg lurer på hvor denne grensen går, er litt redd for at jeg ikke klarer å se det på meg selv. Folk stopper mwg og spørr om håret er ekte og flere har forlangt å få kjenne at det ikke er extensions. Jeg har ikke lyst til å se ut som en 27åring som aldri klarte å gi slipp på prinsessedrømmen 😛 Anonymkode: 42840...d71
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Synes ikke du skal tenke så mye på det, men jeg skjønner hva du mener. Har også gått med langt hår litt for lenge fordi andre har sagt at jeg aldri burde klippe det lange tykke håret (var ganske likt Blake Livelys manke). Men i sommer kom jeg fram til at når jeg plutselig begynte å ikke føle meg vel med det lange håret og syntes jeg så ut som venninnene til min 18 år gamle niese på håret så begynte jeg å vurdere frem og tilbake for meg selv. Til slutt bestilte jeg meg frisørtime og fikk klipt en lang bob, herregud så fresh jeg følte meg når jeg gikk ut der i fra. Håret var jo fortsatt langt nok til å kunne sette det opp og jeg kunne tillate meg selv å kle meg annerledes uten at det ble feil. Nå finnes det jo en mellomting mellom langt hår og bob, så du kan jo bare prøve å klippe det litt først. Anonymkode: 1f94d...df0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå