AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei, jeg bare lurer veldig på hvordan noen kan bli så lettlurt som å tro på fantastiske tilbud, for så å også dele tilbudene til andre venner på facebook. Hvordan klarer dere å leve livet uten å være litt mer kritisk til realitetene? Er dere også for innvandring? Bare lurer. Anonymkode: 3912d...b00 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Tusenvis lurt av falsk TV 2-side på Facebook: – Dette er rent tyveri Anonymkode: 3912d...b00
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Tusenvis lurt av falsk TV 2-side på Facebook: – Dette er rent tyveri Anonymkode: 3912d...b00
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 De aller fleste i Norge er for innvandring. At ikke alle tenker som deg betyr ikke at de er dumme eller lettlurte vet du Du må lære deg å respektere at andre mener andre ting enn deg uten å hetse. Anonymkode: 626f0...e74 8
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Nei jeg er ikke en av de lettlurte. Jeg lurer selv på hvordan folk kan la seg lure så lett. Men en ting bekrefter du og det er at folk må dra inn innvandring i alt. Kan du vennligst forklare meg hva denne saken har med innvandring å gjøre ?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Nå får du rulle inn. Dere rasister aner ikke hvor mye dere går glipp av. Senest i forrige uke fikk jeg en email fra en nigeriansk prins som hadde mistet onkelen sin. Onkelen var søkkrik, men på grunn av problemer med myndighetene kunne ikke stakkars prins Awowogei få arven sin uten ved min hjelp. Jeg skal nemlig være mellommann, og låner ut kontoinformasjonen min til denne snille mannen. Som takk tilbyr han meg hele søtti millioner kroner! Det eneste jeg trenger gjøre er å maile pinkoder, kontonummer, personnummer, telefonnummer samt navn og adresse til ham, noe jeg selvsagt gjorde umiddelbart etter at jeg leste den gripende emailen hans. Nå er det nok ikke lenge til pengene ruller inn på konto - og da deler jeg ikke med rasister og tvilere som deg!!!!!!!!!1111!!!1111!!!!111111 Man må gripe mulighetene som byr seg, dette lærer alle som går på Livets Knallharde Skole. Anonymkode: 8ee85...fac 11
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får du rulle inn. Dere rasister aner ikke hvor mye dere går glipp av. Senest i forrige uke fikk jeg en email fra en nigeriansk prins som hadde mistet onkelen sin. Onkelen var søkkrik, men på grunn av problemer med myndighetene kunne ikke stakkars prins Awowogei få arven sin uten ved min hjelp. Jeg skal nemlig være mellommann, og låner ut kontoinformasjonen min til denne snille mannen. Som takk tilbyr han meg hele søtti millioner kroner! Det eneste jeg trenger gjøre er å maile pinkoder, kontonummer, personnummer, telefonnummer samt navn og adresse til ham, noe jeg selvsagt gjorde umiddelbart etter at jeg leste den gripende emailen hans. Nå er det nok ikke lenge til pengene ruller inn på konto - og da deler jeg ikke med rasister og tvilere som deg!!!!!!!!!1111!!!1111!!!!111111 Man må gripe mulighetene som byr seg, dette lærer alle som går på Livets Knallharde Skole. Anonymkode: 8ee85...fac Anonymkode: a726d...26e 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får du rulle inn. Dere rasister aner ikke hvor mye dere går glipp av. Senest i forrige uke fikk jeg en email fra en nigeriansk prins som hadde mistet onkelen sin. Onkelen var søkkrik, men på grunn av problemer med myndighetene kunne ikke stakkars prins Awowogei få arven sin uten ved min hjelp. Jeg skal nemlig være mellommann, og låner ut kontoinformasjonen min til denne snille mannen. Som takk tilbyr han meg hele søtti millioner kroner! Det eneste jeg trenger gjøre er å maile pinkoder, kontonummer, personnummer, telefonnummer samt navn og adresse til ham, noe jeg selvsagt gjorde umiddelbart etter at jeg leste den gripende emailen hans. Nå er det nok ikke lenge til pengene ruller inn på konto - og da deler jeg ikke med rasister og tvilere som deg!!!!!!!!!1111!!!1111!!!!111111 Man må gripe mulighetene som byr seg, dette lærer alle som går på Livets Knallharde Skole. Anonymkode: 8ee85...fac Hva får du ut av å skrive slikt som dette? Dumt for deg at det ikke går an å få medisiner mot å være lite reflektert. Anonymkode: 626f0...e74 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hørt om begrepet konsekvenser før? Folk er interessert i de reelle konsekvensene, og konsekvenser ved å få større befolkning fra den analfabete delen av verdenen er følgende hyppigere og grovere voldtekter. Ved å ønske dem velkommen sier man samtidig ja til grumset, og det står du og dine like for. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Det er mange som mener dette. Cause and effect. Men fokuserer du på det positive kanskje? Tror på det større i menneskene, det gode i bunnen og at alle er like? Men da så, får åpne portene :-D WHO CARES ANYWAYZ Anonymkode: 4e50d...27f Hva tråden handler om fikk du visst ikke med deg. Anonymkode: 638ba...2fc 4
Gjest Linaria Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 For å svare TS. Nei, jeg har aldri blitt lurt på denne måten. Ja, jeg er for innvandring.
sol87 Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg bare lurer veldig på hvordan noen kan bli så lettlurt som å tro på fantastiske tilbud, for så å også dele tilbudene til andre venner på facebook. Hvordan klarer dere å leve livet uten å være litt mer kritisk til realitetene? Er dere også for innvandring? Bare lurer. Anonymkode: 3912d...b00 Hva vil det si å være "for" innvandring, da? Og hvordan kan det knyttes til å være lettlurt? Jeg har aldri hørt om disse "fantastiske tilbudene" på facebook, mulig vi vanker i litt ulike kretser. 1
debattanten Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får du rulle inn. Dere rasister aner ikke hvor mye dere går glipp av. Senest i forrige uke fikk jeg en email fra en nigeriansk prins som hadde mistet onkelen sin. Onkelen var søkkrik, men på grunn av problemer med myndighetene kunne ikke stakkars prins Awowogei få arven sin uten ved min hjelp. Jeg skal nemlig være mellommann, og låner ut kontoinformasjonen min til denne snille mannen. Som takk tilbyr han meg hele søtti millioner kroner! Det eneste jeg trenger gjøre er å maile pinkoder, kontonummer, personnummer, telefonnummer samt navn og adresse til ham, noe jeg selvsagt gjorde umiddelbart etter at jeg leste den gripende emailen hans. Nå er det nok ikke lenge til pengene ruller inn på konto - og da deler jeg ikke med rasister og tvilere som deg!!!!!!!!!1111!!!1111!!!!111111 Man må gripe mulighetene som byr seg, dette lærer alle som går på Livets Knallharde Skole. Anonymkode: 8ee85...fac Noe sånt?
Gjest Cartman Skrevet 15. februar 2016 #13 Skrevet 15. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste i Norge er for innvandring. At ikke alle tenker som deg betyr ikke at de er dumme eller lettlurte vet du Du må lære deg å respektere at andre mener andre ting enn deg uten å hetse. Anonymkode: 626f0...e74 Har du en kilde på dette?
Norbertine Skrevet 16. februar 2016 #14 Skrevet 16. februar 2016 Tråden er ryddet for hatefulle innlegg og svar til disse. Alice i Eventyrland, mod
Cambria Skrevet 16. februar 2016 #15 Skrevet 16. februar 2016 Hva har innvandring med å dele "gode tilbud" til venner på Facebook å gjøre? Jeg ser ikke logikken, men for å svare på spørsmålene dine: nei jeg er ikke blant de lettlurte og ja jeg er for innvandring. Litt off topic, men Jeg vil faktisk tro de aller fleste er for innvandring, så lenge spørsmålet er om man er for eller mot. Forskjellen kommer i hvor mange man ønsker, hvordan type innvandring man ønsker og alt det der.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #16 Skrevet 16. februar 2016 Nei, jeg biter ikke på "gode" tilbud på facebook! Jeg er ikke imot innvandring! Min mor derimot, biter på alt som er og liker og deler i fleng! Og hun er imot innvandring dvs hun deler stygge rasistiske linker på face uten å sjekke kilder, og hun er utdannet ved livets harde skole Anonymkode: 805cd...0c3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #17 Skrevet 17. februar 2016 Den 15.2.2016 at 4.32, AnonymBruker skrev: Nå får du rulle inn. Dere rasister aner ikke hvor mye dere går glipp av. Senest i forrige uke fikk jeg en email fra en nigeriansk prins som hadde mistet onkelen sin. Onkelen var søkkrik, men på grunn av problemer med myndighetene kunne ikke stakkars prins Awowogei få arven sin uten ved min hjelp. Jeg skal nemlig være mellommann, og låner ut kontoinformasjonen min til denne snille mannen. Som takk tilbyr han meg hele søtti millioner kroner! Det eneste jeg trenger gjøre er å maile pinkoder, kontonummer, personnummer, telefonnummer samt navn og adresse til ham, noe jeg selvsagt gjorde umiddelbart etter at jeg leste den gripende emailen hans. Nå er det nok ikke lenge til pengene ruller inn på konto - og da deler jeg ikke med rasister og tvilere som deg!!!!!!!!!1111!!!1111!!!!111111 Man må gripe mulighetene som byr seg, dette lærer alle som går på Livets Knallharde Skole. Anonymkode: 8ee85...fac Anonymkode: c37e9...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå