Gå til innhold

Å ikke like squirting

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, frk91 skrev:

Tiss vs ikke-tiss debatten har selvfølgelig tatt over nok en tråd om squirting..MEN tilbake til ts sitt spørsmål: Typen min elsker å få meg til å squirte, og vi kunne ikke brydd oss mindre om det er tiss eller ikke. 

Har dere tisselaken, da?

Anonymkode: 7a65f...4b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker det ikke jeg heller, får ingenting ut av det. Det var en som fikk meg til å gjøre det, fordi han likte det. Synes det bare er  vondt og ubehagelig, men ikke så vondt at det gjør meg noe om partneren liker å se meg gjøre det.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg vet jo at det er hver sin smak og alt det der,men sliter likevel med å forstå menn som ikke liker squirting....Det er jo noe av det mest opphissende man kan oppleve spør du meg ! Og jo mere dama spruter jo deiligere er det ! Hva gjør vel da at det blir bløtt og sølete ? Nei,jeg vasker mer enn gjerne både gulv og sengetøy hver gang :)

Skrevet
1 minutt siden, Trøndermann skrev:

Jeg vet jo at det er hver sin smak og alt det der,men sliter likevel med å forstå menn som ikke liker squirting

Her er det vel mer snakk om kvinner som ikke er fan av aktiviteten. 

Jeg synes heller ikke noe om det, i tillegg til at jeg ikke er fan av å tisse på meg under sex. Men hver sin lyst og smak.

Anonymkode: a88a3...729

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Her er det vel mer snakk om kvinner som ikke er fan av aktiviteten. 

Jeg synes heller ikke noe om det, i tillegg til at jeg ikke er fan av å tisse på meg under sex. Men hver sin lyst og smak.

Anonymkode: a88a3...729

Jada,hver sin smak vettu. Er bare sånn det :)

Skrevet

Jeg squirter hvis jeg vil ved kraftig stimuli av g-punktet. Uansett hva det er som kommer ut, så er det ihvertfall sikkert at jeg får heftige orgasmer når jeg squirter :) syns ikke det er ekkelt, men det er jo best å gjøre det på badet.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at kvinner ikke skal like squirting, det er jo helt fantastisk intense orgasmer. Man kan bruke håndduk eller noe om man er redd for sengetøyet. Har aldri vært borti en mann som ikke liker det heldigvis :)

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Marwel skrev:

Jeg skjønner ikke at kvinner ikke skal like squirting, det er jo helt fantastisk intense orgasmer. Man kan bruke håndduk eller noe om man er redd for sengetøyet. Har aldri vært borti en mann som ikke liker det heldigvis :)

Jepp, at det blir litt vått gjør ingenting når orgasmene er så intense :)

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Væsken som kommer når man blir kåt er da heller ikke urin. Det JEG kaller squirting er da kanskje at det kommer ekstra mye "fittesaft" ut under orgasmen (som forøvrig er i en helt egen klasse) - det er i alle fall ikke urin. Urin vil da vel heller ikke være "glatt"? 

Anonymkode: 5c127...c3b

Det er ikke squirting.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere tisselaken, da?

Anonymkode: 7a65f...4b4

Ettersom jeg ikke tisser meg ut, nei vi har ikke det. Et håndkle funker som bare det. 

Skrevet

Når hun onanerer eller når jeg knuller henne er spruten glatt fittesaft, noen ganger hvitaktig..

Men om jeg fingrer henne hardt og hun kommer mange ganger går det gradvis over til tiss..

Samma det :PSexy, vått og varmt og deilig for begge.

Uansett hva spruten består av så må man vaske seg etterpå, er det da så nøye hva det er?

Anonymkode: e6a18...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...