AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Er det bare jeg som synes at squirting er ekkelt? Det virker jo som om hele verden elsker squirting nå av en eller annen grunn, så føler meg nesten unormal som ikke liker det... Anonymkode: c5db9...42e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Det er vel bare tiss, så sånn sett mye griseri. Det er i alle fall ingen leger eller forskere som har avdekket at enkelte kvinner skulle ha ekstra kjertler i urinrøret. Anonymkode: 7a65f...4b4 1
Charmander Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Først av alt: Det er ikke urin. Jeg blir ganske tent når jenter squirter så det er et pluss om de gjør det, men absolutt ikke noe jeg må ha. 1
Ardenus Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 18 minutter siden, Ardenus skrev: http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing May, hør! Kan være! Men nei. Det er ikke det. Noen tror jo også at g punkt ikke finnes. Bare de som ikke får det til selv som sier sånt. Anonymkode: f25c1...88c 2
Ardenus Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: May, hør! Kan være! Men nei. Det er ikke det. Noen tror jo også at g punkt ikke finnes. Bare de som ikke får det til selv som sier sånt. Anonymkode: f25c1...88c Er ikke snakk om å ikke tro, det er en studie. Gpunkt finnes ja, ingen tvil om det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Men det finnes også mange studier som sier det ikke er urin. Det som kommer ut av meg lukter ikke urin heller. Anonymkode: 5c127...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det finnes også mange studier som sier det ikke er urin. Det som kommer ut av meg lukter ikke urin heller. Anonymkode: 5c127...c3b Hva skulle det ellers være? Det er ikke avdekket noe ekstra organ som skulle produsere slik væske. At det ikke lukter så mye, kan komme av at du kanskje tisset før sex, da blir det ikke så mye utinlukt, selv om det er urin. Anonymkode: 7a65f...4b4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Min squirt er i hvert fall ikke tiss. Er helt blankt og lukter ikke urin i det hele tatt, og jeg kan også være tissetrengt når jeg squirter, så det er ikke at man tisser på seg. Anonymkode: ef6d7...c41 1
Banks Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Når jeg squirter kommer det ut av vaginaen, ut av skjedeåpningen. Jeg har urinrøret utenfor skjedeåpningen, altså mellom klitten å skjeden. Jeg er ekstremt sikker på at jeg ikke har TO urinledere. Den ene som går til urinrøret og en som liksom går til en eller annen plass INNI meg, altså i skjeden?! Neeei. Det er så feil! Det er IKKE urin. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: May, hør! Kan være! Men nei. Det er ikke det. Noen tror jo også at g punkt ikke finnes. Bare de som ikke får det til selv som sier sånt. Anonymkode: f25c1...88c Jeg har tatt ultralyd flere ganger av min mage, og har utdanning som gjør at jeg også selv kan se hva som er hva på et ultralydbilde. Jeg har aldri noen sinne sett en blære i tillegg til urinblæren. Jeg vil veldig gjerne se UL bilde av den blæren du hevder du har som jeg ikke har Du er i såfall one of a kind med en squirteblære Anonymkode: 6cab2...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 6 minutter siden, Banks skrev: Når jeg squirter kommer det ut av vaginaen, ut av skjedeåpningen. Jeg har urinrøret utenfor skjedeåpningen, altså mellom klitten å skjeden. Jeg er ekstremt sikker på at jeg ikke har TO urinledere. Den ene som går til urinrøret og en som liksom går til en eller annen plass INNI meg, altså i skjeden?! Neeei. Det er så feil! Det er IKKE urin. Dette synes jeg du i såfall skal gå til gynekolog med, for du er et medisinsk mirakel om du har en ekstra blære med en ekstra væskeleder som bunner ut i din vagina. Interessant! Anonymkode: 6cab2...2ac 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #13 Skrevet 15. februar 2016 5 timer siden, Charmander skrev: Først av alt: Det er ikke urin. Jo, det er det. Anonymkode: a88a3...729 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #14 Skrevet 15. februar 2016 http://www.medicaldaily.com/squirting-may-just-be-peeing-women-who-orgasm-female-ejaculation-real-317226 That’s the conclusion a group of scientists from Parly II private hospital in Le Chesnay, France, came to after performing some tests on seven women who claimed to squirt in excess. The squirting we’re talking about here isn’t the milky white substance that’s secreted when a woman orgasms — that’s believed to come from Skene glands, which are often compared to the male prostate, and secrete into the urethra — but rather a more powerful burst of liquid, which isn’t so milky white. Considering many women get the urge to pee during orgasm, it would be more far-fetched to say their ejaculate was something else rather than pee. That’s not to say women aren’t ejaculating when they orgasm; the researchers found in five of the seven women small amounts of prostate-specific antigen (PSA), an enzyme found in men’s ejaculate that’s meant to liquefy semen. But when that comes out in the form of the milky white fluid, so does a little, or a lot, or urine. “This study presents convincing evidence that squirting in women is chemically similar to urine, and also contains small amounts of PSA that is present in men’s and women’s true ejaculate,” Barry Komisaruk, a professor at Rutgers University who wasn’t involved in the study, told New Scientist. “This study helps to reconcile the controversy over the fluids many women report being released at orgasm,” he added. “There are evidently two different fluids, with two different sources.” Anonymkode: 6cab2...2ac
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #15 Skrevet 15. februar 2016 12 minutter siden, Banks skrev: Når jeg squirter kommer det ut av vaginaen, ut av skjedeåpningen. Jeg har urinrøret utenfor skjedeåpningen, altså mellom klitten å skjeden. Jeg er ekstremt sikker på at jeg ikke har TO urinledere. Den ene som går til urinrøret og en som liksom går til en eller annen plass INNI meg, altså i skjeden?! Neeei. Det er så feil! Det er IKKE urin. Alt enkelte greier å innbille seg. Jo, det er urin som slippes ut av blæren din fordi du slapper av i musklene når du får orgasme. Anonymkode: a88a3...729 2
frk91 Skrevet 15. februar 2016 #16 Skrevet 15. februar 2016 Tiss vs ikke-tiss debatten har selvfølgelig tatt over nok en tråd om squirting..MEN tilbake til ts sitt spørsmål: Typen min elsker å få meg til å squirte, og vi kunne ikke brydd oss mindre om det er tiss eller ikke.
Gjest haze Skrevet 15. februar 2016 #17 Skrevet 15. februar 2016 Jeg har bare opplevd squirting én gang, og da var han inni meg og han kjente godt et trykk mot penisen sin, så det kom definitivt fra vaginaen og ikke urinrøret. Jeg opplever det som at guttene stort sett synes det er deilig, men det er ikke noe galt i å ikke like det, vil jeg si? Det er vel heller flere jenter som ikke klarer å squirte framfor de som kan det. Men når det først skjer så skjer det bare - helt ukontrollert. Slik var det iallefall for meg.
Banks Skrevet 16. februar 2016 #18 Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, mångata skrev: Jeg har bare opplevd squirting én gang, og da var han inni meg og han kjente godt et trykk mot penisen sin, så det kom definitivt fra vaginaen og ikke urinrøret. Jeg opplever det som at guttene stort sett synes det er deilig, men det er ikke noe galt i å ikke like det, vil jeg si? Det er vel heller flere jenter som ikke klarer å squirte framfor de som kan det. Men når det først skjer så skjer det bare - helt ukontrollert. Slik var det iallefall for meg. Nettopp. Ikke bare jeg som squirter ut av vaginaen. Takk.
Banks Skrevet 16. februar 2016 #19 Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette synes jeg du i såfall skal gå til gynekolog med, for du er et medisinsk mirakel om du har en ekstra blære med en ekstra væskeleder som bunner ut i din vagina. Interessant! Anonymkode: 6cab2...2ac Enten så er du mann eller så har du aldri squirta om du er dame. Mener du at du har squirta og at det kom ut av urinrøret har du tissa på deg, ikke squirta. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #20 Skrevet 16. februar 2016 Væsken som kommer når man blir kåt er da heller ikke urin. Det JEG kaller squirting er da kanskje at det kommer ekstra mye "fittesaft" ut under orgasmen (som forøvrig er i en helt egen klasse) - det er i alle fall ikke urin. Urin vil da vel heller ikke være "glatt"? Anonymkode: 5c127...c3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå