Gå til innhold

ingen mens og negativ test... men sikker på el :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert blitt spurt om maange ganger men trenger litt råd.. den 30 januar hadd jeg el, vet dette pga slim og  ultralyd rett etterpå som bekreftet dette.. Idag blir altså 16 dpo. Jeg har ikke noen tegn til mens, kun litt stikkinger men ellers ingenting. Har tatt masse tester, senest idag og den var negativ.. (billigstrimler) 

I november hadde jeg en MA i uke 14, fikk tilbake mens i starten på januar og hadde da 11 dager mellom el (også bekreftet på ultralyd) og mens.. Usikker på hva alt dette betyr, det er vel begrenset hvor lenge det kan gå fra el til mens om jeg ikke er gravid mtp at jeg vet nøyaktig når el var.. ? og en test burde vel vært positiv nå :( 

Evt - er billigstrimlene pålitelig eller burde jeg kanskje kjøpe en annen test? Blir gal av å gå å vente, hvis jeg ikke er gravid vil jeg jo heller bare få mensen så vi kan komme igang med ny pp :(  

Anonymkode: 41163...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..? :( 

Anonymkode: 41163...71f

Skrevet

Tja, om det hadde vært meg så hadde jeg iallefall kjøpt meg en skikkelig test på apoteket, bare for å slippe å lure på om det er testene som er feil.  (Jeg brukte billige tester fra Ebay nå, og de fungerte som bare det.)

Det kan jo være at du produserer HCG sent, og at testene derfor ikke slår ut enda.  Men om du fremdeles ikke får mensen om en uke eller så, så synes jeg du skal kontakte fastlegen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...