Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Hva er det som feiler kusinen of fetteren min? For surere folk skal man leite lenge etter!! Her er det snakk om personer som kan være sur i ukesvis eller årevis for den saks skyld, og for ting som er så små at du vil ikke tro det! De forsurer familien, slekt og venner med sin edder og galle, tåler absolutt ingenting, egoister til fingerspissene og utakknemlige som få!! Deres gamle mor må tåle kjeft og sure miner nesten hver dag, hun får aldri et takk for noe som helst, og på toppen av det hele har nå fetteren min flyttet hjem til sine foreldre og holder et helvete der med sin taushet og suring. Makan til ufyselige folk skal man lete lenge etter!! At det går ant å oppføre seg sånn, er jo helt utolig!! Hva ville du sakt til sånne egoister for å sette dem på plass??
LilleMy Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg ville sendt dem en link til dette innlegget !
Gjest ENDA EN GJEST Skrevet 15. oktober 2004 #4 Skrevet 15. oktober 2004 Sånne folk går det ikke an å sette på plass for det er alltid de som har rett, og alltid de andre som er problemet.
Hu i Svingen Skrevet 15. oktober 2004 #5 Skrevet 15. oktober 2004 I alle dager! Si fra til dem, du! Folk er ofte alt for forsiktige med å si fra om sånt...
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #6 Skrevet 16. oktober 2004 Vel... til er de sureste de ærligste. Ikke alle som gidder å forstille seg. Kan det ligger noe bak her da? Tro ikke alt hva du ser Tro ikke alt hva du hører Så sparer du mange bører på sinn og samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå