Gå til innhold

Folk som sier at Game of Thrones er full av nakenhet og sex

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Er de klar over at det maks er 5 minutter med nakenhet\sex i løpe av en sesong av Game of Thrones. Altså det er rundt 9 timer og 55 minutter uten noen form for sex og nakenhet. Noen episoder er det mer og andre mindre. Noen episoder er det ikke noe nakenhet eller sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Er de klar over at det maks er 5 minutter med nakenhet\sex i løpe av en sesong av Game of Thrones. Altså det er rundt 9 timer og 55 minutter uten noen form for sex og nakenhet. Noen episoder er det mer og andre mindre. Noen episoder er det ikke noe nakenhet eller sex.

Folk (les: feminister) ser som regel det de har lyst til å se.

Anonymkode: b2a62...b33

• Liker 3
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Folk (les: feminister) ser som regel det de har lyst til å se.

Anonymkode: b2a62...b33

Jeg har også hørt menn som sier at serien er full av sex og nakenhet.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

5 minutter nakenhet.

1 minutt med action

9 timer og 54 minutter med skravling.

Skrevet

Jeg har ikke noe imot nakne folk, men synes serien til tider presser nakenheten inn, det virker bare teit. Men for all del liker serien jeg. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sapientia skrev:

Jeg har ikke noe imot nakne folk, men synes serien til tider presser nakenheten inn, det virker bare teit. Men for all del liker serien jeg. 

Noen av pilarene i serien er vel å overdrive naturlige drifter, som sex, aggressjon, sjalusi, missunelse.

Anonymkode: fb00d...abd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen av pilarene i serien er vel å overdrive naturlige drifter, som sex, aggressjon, sjalusi, missunelse.

Joda, men jeg synes enkelte av scenene er unødvendig og virker som de er presset inn. Andre passer fint. Men dette er bare min subjektive mening. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Sapientia skrev:

Joda, men jeg synes enkelte av scenene er unødvendig og virker som de er presset inn. Andre passer fint. Men dette er bare min subjektive mening. 

Men, denne higen etter makt og intriger passer det fint inn synes du? Jeg spør ikke for å være frekk.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men, denne higen etter makt og intriger passer det fint inn synes du? Jeg spør ikke for å være frekk.

Det er vel hele premisset for serien og hva den bygger på. Så ja, selvsagt passer maktkampene og intrigene rundt dette inn. 

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig så lite? Er det da tatt med alle scener hvor man ser nakenhet i bakgrunnen? 

Jeg elsker serien og bryr meg søtten om det er mye nakenhet, men jeg klarer ikke helt å tro det er så lite. Det er jo svært ofte nakenhet i bakgrunnen, feks bryllupet i første episode, der er det vel et par minutter bare der. Så tre minutter igjen i resterende ni episoder? Det tviler jeg på.

Anonymkode: 04c91...bdf

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Er det virkelig så lite? Er det da tatt med alle scener hvor man ser nakenhet i bakgrunnen? 

Jeg elsker serien og bryr meg søtten om det er mye nakenhet, men jeg klarer ikke helt å tro det er så lite. Det er jo svært ofte nakenhet i bakgrunnen, feks bryllupet i første episode, der er det vel et par minutter bare der. Så tre minutter igjen i resterende ni episoder? Det tviler jeg på.

Ja det er virkelig så lite. 

Skrevet
10 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Det er feil, et kjapt googlesøk viser at den sesongen som hadde minst sex og nakenhet var sesong fire, med litt under 6 minutter. Tredje sesongen var oppe i 8 minutter og 30 sekunder, første sesong 8 minutter og 10 sekunder, andre sesong 7 minutter og 40 sekunder og i femte sesongen var de nede i 6 minutter og 40 sekunder.

Anonymkode: 3607e...8a0

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det er feil, et kjapt googlesøk viser at den sesongen som hadde minst sex og nakenhet var sesong fire, med litt under 6 minutter. Tredje sesongen var oppe i 8 minutter og 30 sekunder, første sesong 8 minutter og 10 sekunder, andre sesong 7 minutter og 40 sekunder og i femte sesongen var de nede i 6 minutter og 40 sekunder.

Anonymkode: 3607e...8a0

Ok men det er uansett ekstremt lite i forhold til hva folk påstår.

Skrevet
1 time siden, Aegon Targaryen skrev:

Tydeligvis ikke da! 

1 time siden, Aegon Targaryen skrev:

Ok men det er uansett ekstremt lite i forhold til hva folk påstår.

Det er også stor forskjell på max fem minutter og over åtte minutter! Åtte minutter kan forklares, ikke fem. Hvor har du fått dine tall fra når de er så feil?

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis ikke da! 

Det er også stor forskjell på max fem minutter og over åtte minutter! Åtte minutter kan forklares, ikke fem. Hvor har du fått dine tall fra når de er så feil?

Ja 6-8 minutter ut av 10 timer. Det er jo en enorm mengde

Nå var det vel mellom 8 og 6 minutter som ble skrevet. 

Endret av Aegon Targaryen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...