AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Kjøpte en vare på finn.no , betalte med vipps. Hun lovde å sende varen forrige tirsdag(trenger den nå i helgen). Den er fortsatt ikke sendt og hun svarer meg ikke. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f18b1...f59
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Jeg ville screenshot av avtalen hvor det står at hun skal sende og at du har kjøpt. Vis at du har bevis på det og at du tar saken videre til forbrukertvistutvalget (tror jeg det heter) dersom det ikke blir sendt snarest. Anonymkode: 430fc...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå