Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg vasker høret gjennomsnitt 1-2 ganger i uken, har farget rødt hår (hjemmefarget, hatt i 1 år nå, ikke nytt), og det er egentlig meste grunnen til at det ikke blir oftere og jeg heller tyr til tørrsjampo når det trengs :fnise: Jeg dusjer selvfølgelig kroppen oftere! Er ikke hæslig i tilfelle noen skulle komme med det :P

Men jeg holder på å kure det tørre og frizzy håret mitt nå, gjort det siste 2 ukene og lurer på hvordan jeg gjør det med kur da? 

Hår skal vel kures 1-2 ganger i uken, hva med når jeg vasker det like sjeldent da, kur hver gang jeg vasker eller hoppe over 1 uke med kur og bare bruke sjampo og balsam? :)

Jeg bruker bjørn axen kur og blander den med rød nutri color creme for fargen sin del. 

Anonymkode: f698c...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har krøller og driver med blonde striper noe som tærer på et allerede vanskelig hår. Jeg må minst kure en gang i uken, helst to. Jeg bruker da to typer kur, annen hver gang, en proteinkur og en som går dypere. Jeg kan egentlig ikke så mye om dette, men det er helt tydelig at håret mitt trenger dette..  Snakk med en frisør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...