Gjest Ms. Daisy Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Jeg skal ha ca. 20 ungdommer over og lurer på hvor mange langpanne pizza jeg bør lage opp. 6-7?
Elefantenirommet Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Jeg lagde langpannepizza til 8 ungdommer her forleden. Da lagde jeg tre langpanner. Det holdt, var ikke mye til overs, så virker som det var akkurat passe. Ville vel lagd minst 8 langpanner, var jeg deg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 jenter eller gutter? Anonymkode: bec0b...0f8
Gjest Ms. Daisy Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: jenter eller gutter? Anonymkode: bec0b...0f8 Vil si det er ca 50-50 17 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Jeg lagde langpannepizza til 8 ungdommer her forleden. Da lagde jeg tre langpanner. Det holdt, var ikke mye til overs, så virker som det var akkurat passe. Ville vel lagd minst 8 langpanner, var jeg deg. Godt forslag Da tror jeg at jeg satser på det
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Jeg ville laget ca 8 stk. Jeg og samboeren høvler helt fint nedpå en hel langpannepizza alene om vi er sultne, og ungdommer kan også spise pizza i avsindige mengder. Anonymkode: 9bcb2...d3b
PhilosopherSe7en Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Lager du med tynn bunn, knapt noe fyll og ingen skorpe så kan du jo neste beregne en halv til hver. Lager du derimot med god skorpe og litt tykkelse på bunnen, godt med fyll så skal du ikke se bort i fra at 1 pizza holder til fire personer.
Elefantenirommet Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 En pizza holder ikke til fire ungdommer altså. I alle fall ikke tenåringsgutter. 😂 Pizzaene jeg lagde hadde tykk bunn og masse fyll.
FantasDick Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 Ville nok satset på rundt 8 stykker, jeg også. Når vi lager skikkelig 90-tallspizza med tykk bunn og mye kjøttdeigfyll spiser vi den opp uten problemer. Vi er to voksne og en særdeles småspist ungdom (h*n spiser bare to stykker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå