Gå til innhold

Pris i mnd på treningssenter-Hva betaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt interessant å høre hva folk betaler. 

Og er det bindingstid, er du fornøyd med renhold, apperater osv? Har de barnepass inkl i prisen? :) 

Jeg betaler 550 i mnd, 12 mnd biningstid og det er veldig fresht og fint. Men synes det er litt dyrt.. Er bare ikke så mange andre alternativer her jeg bor :/ 

Anonymkode: 7879a...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Betaler 400kr og det er bindingstid, men jeg er heldig da jeg faktisk ikke betaler full pris. Koster egentlig 600kr. Jeg er student og synes det er i dyreste laget, men det er ikke så mange alternativer her i byen.

Jeg er forresten veldig fornøyd med alt. Beste treningssenteret jeg noen gang har vært på.

Endret av Baela
Skrevet

249, ingen bindingstid. Flott senter, men litt lite. Har ikke dusj,  bare vanlig garderobe og toalett. 

Skrevet

Betaler rundt 1500 i året, og betaler hele beløpet på en gang, for å slippe regninger. Er med en ganske grei studentrabatt, så er mye dyrere uten. Er fornøyd med renhold og hele pakken. Eneste problemet er at det er veldig fullt pga den billige årsavgiften, og treningssenteret skulle ha vært noe utvidet. Åpningstidene er heller ikke så bra. Men alt i alt er jeg kjempefornøyd. Har trent på Sats og andre treningskjeder, og føler prisene er altfor høye i forhold til hva man får. På dette treningssenteret er ikke lokalene de nyeste eller fineste (er litt mørkt, gammelt og litt dårlig luft av og til), men føler jeg får mer valuta for pengene her. Har mange ulike apparater, og så er det egne rom man trener på, der man kan trene litt i fred. Og god service blant de ansatte. Gruppetimene er også veldig bra, med dyktige instruktører.

Anonymkode: 56566...7ba

Skrevet

299 i mnd, ingen bindingstid og gode åpningstider. Veldig for nørnøyd med alt utenom at det er litt lite, og veldig mange medlemmer.. Så kan bli litt trangt om man er der fra 14.00 - 18.00, men om man trener før eller etter det så funker det supert :) 

Skrevet

Trener på Studentsamskipnadens treningssentre i Trondheim. Betalte 1050kr for dette semesteret, altså omtrent 175kr mnd. Så langt er jeg fornøyd - ikke så moderne lokaler/utstyr (de stedene jeg trener i alle fall) og mye sand og dritt på gulvet i garderobene da folk driter i å ta av seg ytterskoene, men hyggelige og dyktige ansatte og godt utvalg i timer. Har heller ikke opplevd at det er overfylt med folk.

Anonymkode: 7b176...580

Skrevet

Gamle treningssenter: 
+ 200kr mnd + 6mnd binding (studentpris)
+ Døgnåpent
- Inkludert lekerom (uten personale) der man kunne plassere ungene
- Treningssenteret besto av et par møller, apparater og racker
+ Ikke særlig folksomt
- Langt unna der jeg bor, nærme studiested = ikke trening i helger

Nye treningssenter:
- 450kr mnd + 12 mnd binding (studentpris)
- Åpent fra 8-20
- Koster 200kr ekstra i mnd for fri tilgang til squashen
+/- Gratis barnepass som ikke alltid er åpent; hender det er barnevogner/barn rundt om på treningssenteret 
+ Treningssenteret har mange møller, sykler og apparater og en del racker
- Veldig folksomt 
+ Nærme der jeg bor = kan trene når jeg vil

Anonymkode: d335b...1d2

Skrevet

Betaler 199 i mnd. Er fornøyd med renhold. Jeg pleier bare å løpe på mølle og trene styrke, abonnementet mitt inkluderer ikke gruppetimer, men det pleier jeg uansett ikke gå på. Ingen bindingstid.

Anonymkode: 14e31...fc2

Gjest pellepirat
Skrevet

200 i mnd. Avtale gjennom jobb. 12mnd binding, men føler absolutt det er verdt det til den prisen. Er et bra treningssenter, lite folk på dagtid. De har masse apparater, men et par er defekte, synes de er treige med å reparere. Ellers er renholdet bra, blir vasket man-ons-fre. Det er barnerom der (ubemannet). Treningssenteret er forøvrig åpent fra 5-24, men er bare bemannet et par timer enkelte dager.

Skrevet

20 kr gangen.  Avtale med jobben.  Er heldig å bo nærme senteret. Elsker at jeg ikke trenger å være støttemedlem. Trener inne når været er dårlig.  

Skrevet (endret)

Jeg betaler 397,-

Det er samme pris som bedriftsmedlemskap selv om bedriften jeg jobber for ikke har avtale med senteret. Jeg skulle få samme pris som jeg hadde da jeg sist var medlem mot 12 mnd binding, så da ble det sånn.

Det er en kjede, så det er ganske stor forskjell på sentrene. De beste er veldig bra.

Endret av penny_
Skrevet

Betaler 199 kr i måneden, ingen bindingstid. Veldig fornøyd med senteret, har eget styrkeom, mange apparater og mye for kardio. Er ubetjent mesteparten av tida, så er ingen gruppetimer og barnepass, noe jeg uansett ikke trenger.

Skrevet

Betaler 164 kr i mnd som student, med 12 mnd bindingstid. Uten binding kostet vel 200 kr i mnd tror jeg. Det er ikke mulighet for barnepass. Masse gruppetimer og 4 ulike treningssentre hvor et har klatrevegg og et har svømmebasseng. 

Skrevet

199 og 299, trener to steder, synes det er helt ok å betale 500 i mnd og samtidig kunne velge litt hvor jeg vil dra. Har venner som trener på det ene stedet men passer ikke alltid meg å trene der siden det er litt unna hvor jeg bor. Ikke barnepass, men fri utmelding begge steder. Renholdet er ok det ene stedet, ikke helt på det andre så tørker gjerne av apparatene før bruk der. Utvalget av apparater er ok. 

Anonymkode: b8641...5a6

Skrevet

450, med ett års binding som er utgått. Jeg er fornøyd med at det ligger rett utenfor døra, men det er masse innvandrermenn som stinker gammel svette, og det er packed i rushtiden. Jeg misliker bolergutta som tar seg enormt til rette. Musikken er også begredelig. Ellers er senteret så godt som perfekt. 

• Liker 1
Skrevet

husker ikke helt tror det er ca 400-studentpris. er sykt dyrt! Er eneste senteret akkurat her jeg bor. Kunne hatt SiO treningsmedlemskap for halve summen men da må jeg reise ca litt under en time. Er stort sett når jeg har studiedag og når det er helg jeg rekker å trene, senteret her tar 10 min å gå til. Med andre ord betaler jeg for beliggenhet :P!

Senteret er nettop flyttet over i nytt bygg, er blitt større men er kun apparater, og er vell muligens spinning en sjelden gang. Apparatene fungerer noen ganger andre ganger ikke. Er en felles do for alle, 2 garderober men der er det kun en benk, og 1 knagg ganske dårlig senter og virker uferdig, som om de ikke gadd gjøre ferdig jobben. Var rimi der før liksom :P Senteret er ubetjent kommer inn med kort, og da kan man trene 07- 23 tror jeg det er alle dager. Skulle ønske de åpnet 05-06 for jeg foretrekker morgentrening med minst mulig folk :fnise: er jeg der presis 07 får jeg kansje 10 min alene før det kommer folk. Egentig passer ikke senter meg da jeg er einstøing når jeg trener, vil helst være i fred uten andre mennesker til stede. Men er liksom litt greiere å trene inne om vinteren+ at jeg gidder ikke kjøpe treningsapprater selv å ha i stua.

Skrevet

Betaler 400, ingen bindingstid, studentpris. Kan trene på alle sentrene som tilhører kjeden, noe som er grunnen til at jeg valgte det senteret og ikke et annet til 300kr. Åpent fra 05-23. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: b63ff...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...