Gå til innhold

Pris i mnd på treningssenter-Hva betaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt interessant å høre hva folk betaler. 

Og er det bindingstid, er du fornøyd med renhold, apperater osv? Har de barnepass inkl i prisen? :) 

Jeg betaler 550 i mnd, 12 mnd biningstid og det er veldig fresht og fint. Men synes det er litt dyrt.. Er bare ikke så mange andre alternativer her jeg bor :/ 

Anonymkode: 7879a...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Betaler 400kr og det er bindingstid, men jeg er heldig da jeg faktisk ikke betaler full pris. Koster egentlig 600kr. Jeg er student og synes det er i dyreste laget, men det er ikke så mange alternativer her i byen.

Jeg er forresten veldig fornøyd med alt. Beste treningssenteret jeg noen gang har vært på.

Endret av Baela
Skrevet

249, ingen bindingstid. Flott senter, men litt lite. Har ikke dusj,  bare vanlig garderobe og toalett. 

Skrevet

Betaler rundt 1500 i året, og betaler hele beløpet på en gang, for å slippe regninger. Er med en ganske grei studentrabatt, så er mye dyrere uten. Er fornøyd med renhold og hele pakken. Eneste problemet er at det er veldig fullt pga den billige årsavgiften, og treningssenteret skulle ha vært noe utvidet. Åpningstidene er heller ikke så bra. Men alt i alt er jeg kjempefornøyd. Har trent på Sats og andre treningskjeder, og føler prisene er altfor høye i forhold til hva man får. På dette treningssenteret er ikke lokalene de nyeste eller fineste (er litt mørkt, gammelt og litt dårlig luft av og til), men føler jeg får mer valuta for pengene her. Har mange ulike apparater, og så er det egne rom man trener på, der man kan trene litt i fred. Og god service blant de ansatte. Gruppetimene er også veldig bra, med dyktige instruktører.

Anonymkode: 56566...7ba

Skrevet