AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Jeg deaktivere Instagram kontoen min i fjor hørt. Da sto det på siden deres at jeg kunne logge meg inn igjen når jeg måtte ønske det. Jeg har glemt både brukernavn og passord på Instagram. Hvordan aktiverer jeg kontoen igjen når jeg ikke husker brukernavn eller passord? Anonymkode: a5657...db9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Ingen som kan hjelpe meg?😊 Anonymkode: a5657...db9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Ingen som kan hjelpe meg? Vær så snill😊 Anonymkode: a5657...db9
Tad Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Har du registrert den på eposten din? Isåfall skal du vel kunne gjenopprette passordet og få tilsendt brukernavnet ditt vha det. Muligens og om du har koblet til facebook profilen din, men vet ikke hvordan det funker når du har deaktivert kontoen. Endret 15. februar 2016 av Tad
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har registrert den på e-posten min ja. Men klarer ikke å logge inn. Når jeg klikker på glemt passord, og skriver inn e-post adressen min, så kommer det opp en melding om at e-post adressen min er ikke tilknyttet noen brukerkonto på Instagram. Det er rart, for det er den jo. Den er bare deaktivert. Jeg har ikke Facebook. Anonymkode: a5657...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå