Gå til innhold

Drømmemannen på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å treffe drømmemannen på Tinder, eller er jeg naiv som tror det går?

Anonymkode: f4ab0...1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går selvsagt an, men vet ikke hvor selektiv du er på hvem som er drømmemannen.

Anonymkode: dfb4a...8ea

Skrevet

Nei, for jeg er ikke på Tinder, er opptatt. sorry :/

Skrevet

Jeg føler at jeg har gjort det :) 

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på tinder og han er virkelig drømmemannen. Snillere fyr finnes ikke!

Skrevet

Det spørs jo helt på hvem drømmemannen er.

Skrevet (endret)
Den 15.2.2016 at 1.18, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at du kan finne mange forskjellige typer drømmemenn på tinder. Hva som er en drømmemann for deg er jo ikke sikkert at er drømmemann for meg og omvendt.

Jeg møtte min drømmemann på tinder men jeg sorterte vekk mange før jeg møtte på han. Mange av de jeg sorterte vekk er garantert drømmemenn for andre, da de hadde mange gode egenskaper og var veldig sånn som mange drømmer om. Stabile, trygge, gode, uten de store ambisjonene i livet annet enn å ha et fint familieliv. 

Men jeg lever ett litt annet liv og må ha en litt annen type mann enn de fleste. Ikke alle som aksepterer den livsstilen jeg lever og timene jeg bruker på jobb f.eks. 

Men jeg fant han som passer meg perfekt.  Har alt jeg noensinne har drømt om - omsorgfull, seriøs, gentlemann, målbevist, familiemann, han ser meg, setter pris på meg som jeg er, og han får meg til å le hele tiden! 

En totalpakke for meg!

Og så ser han jo fantastisk ut også spør du meg.. :D 

12507171_792099424228506_8893429151136077247_n.jpg

Endret av Nettinettet
Måtte legge til litt om de andre flotte mennene som også er på tinder :)
  • Liker 2
Skrevet
Den 15.2.2016 at 1.18, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg prøvde tinder etter laaang tid som singel, hatet tanken på appen men testet det ut, få interessante men ok tidsfordriv noen ganger. Boom så dukker han opp, vi skrev og ringte hverandre mye. Når vi møttes etter en måned var det som vi alltid hadde kjent hverandre og nå har vi prøvebodd sammen i en måned. Eneste mannen jeg har klart å være meg selv med er min første og eneste tinder date, vi er fortsatt sammen i dag :) brukte en mnd med telefon samtaler før vi møttes og kjemien var ikke tvilsom i det hele tatt :) har ikke hatt kjkjærst på fire år,  er kresen , men søkte etter Askeladden og fant ham! 

Anonymkode: 50ebe...25e

• Liker 1
Skrevet
Den 19.2.2016 at 2.33, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg prøvde tinder etter laaang tid som singel, hatet tanken på appen men testet det ut, få interessante men ok tidsfordriv noen ganger. Boom så dukker han opp, vi skrev og ringte hverandre mye. Når vi møttes etter en måned var det som vi alltid hadde kjent hverandre og nå har vi prøvebodd sammen i en måned. Eneste mannen jeg har klart å være meg selv med er min første og eneste tinder date, vi er fortsatt sammen i dag :) brukte en mnd med telefon samtaler før vi møttes og kjemien var ikke tvilsom i det hele tatt :) har ikke hatt kjkjærst på fire år,  er kresen , men søkte etter Askeladden og fant ham! 

Anonymkode: 50ebe...25e

Nettopp!! Det er mulig! Man må bare tørre å gå for deg man ønsker seg og være klar for det også selvfølgelig.

Jeg hører så mange historier om kvinner som forventer å få drømmemannen uten å være drømmekvinnen selv. Det funker ikke.

Man må ha den verdien man selv søker etter! Gjerne høyere verdi enn det man søker etter også!

Gjest Cartman
Skrevet
Den ‎15‎.‎02‎.‎2016 at 1.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...