Jewel Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Ja, det sa kjæresten min til meg i går.....!! Har vært sammen med han i en måned og da vi våknet opp i går, så holdt han rundt meg og sa "jeg elsker deg jeg, Monica!" Dere kan tro jeg skvatt... Visste ikke hva jeg skulle si, så jeg sa at jeg ble satt ut og at det ble sjakk matt og greier!! Lite flaut.... Litt etterpå så hvisket jeg han i øret at jeg elsket han og!! Følte for å rette opp litt.... Innerst inne så vet jeg at jeg kan elske han, men jeg synes bare at det er litt tidlig å si det....!! Mulig jeg tar litt av, for jeg har bestemt meg forat vi ikke skal ha sex enda! Og han holder ut, stakkar!!! Så det at han elsker meg, blir litt heavy enda... :-? (selv om jeg må si at jeg ble ganske rørt) Når synes dere at tiden er inne i et forhold at man sier at man elsker hverandre?? Hmmmmmm........ :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frode Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 "Jeg elsker deg", er det mest misbrukte utsagn som finnes. Folk eier ikke respekt for begrepet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Helt enig med Frode! Jeg har selv opplevd å bli sagt dette til etter en mnd, ble meget skeptisk. Spurte hvordan han kunne elske meg etter kun EN MND!!!!! Han kjente meg jo ikke ordentlig engang!? Selv har jeg kun elsket èn person, og jeg tror ikke jeg skjønte at jeg elsket ham før etter det var over.... da ble det mye tanker, og jeg måtte innrømme for meg selv at jeg faktisk hadde elsket ham. Det er stooooor forskjell på å elske og å være glad i eller forelsket! Man bør tenke seg litt om før man bruker ordet elske synes jeg! Og man skal IKKE si det dersom man ikke kan stå for det 100% og er trygg på å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 Holder lenge å VISE den kjærligheten man føler, gjør det ikke. Det er ikke alt som trenger ord. Noen ganger blir ord totalt overflødig. Og at disse ordene er misbrukt - - er jeg helt sikker på. Jeg har en kjæreste som sjelden sier han elsker meg. Men han viser det desto mer. Det setter jeg pris på. Han er langt fra en overfladisk mann. Det setter jeg også pris på. Så prøv og ikke være så opphengt i disse ordene, det er jo tross alt bare det, ORD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 15. juli 2002 #5 Del Skrevet 15. juli 2002 Typen min sa han elsket meg etter en uke han(i fylla, såklart)! Den gangen var jeg ganske sur for det, på grunn av at gutter alltid sier det uten å mene det tidlig i et forhold. Og derfor unnskyldte han seg etterpå. Nå etter 4 mnd blir jeg rørt som bare det når han sier de tre vakre ordene :cry: :D (men det er fortsatt litt tidlig). Når du virkelig kjenner en kjæreste (på innsiden - det kan ta tid..) og liker alle sider ved h*n så synes jeg enn kan si ''jeg elsker deg'', men etter en uke er han vel bare betatt eller forelska???!?? Er også helt enig i at altfor mange sier det uten å mene det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. juli 2002 #6 Del Skrevet 15. juli 2002 "jeg elsker deg" er ikke noe du sleger ut i hytt og pine, det er ord du skal mene 100 % før du sier til noen. "Når" det er riktig tidspunkt i et forhold å si at man elsker hverandre er umulig å si, for det varierer og er helt individuelt. Noen elsker hverandre etter kort tid, andre tar det lengre (lang) tid med. Men det er også lett å misforstå om man elsker noen eller er forelska i noen. Etter en uke er det klart man ikke elsker en person, men man kan være opp-over-ørene forelska, og det føles like intenst der og da. Det er også veldig vanskelig å vite forskjell om man aldri har elska en person før.Kanskje det der og da føles som om man elsker den andre, selv etter veldig kort tid. Etterhvert så utvikler jo følelsen seg og blir av den dypere sorten - da man elsker hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 16. juli 2002 #7 Del Skrevet 16. juli 2002 Helt enig med deg, Duchess -det varierer veldig hvor fort man får den dype følelsen for hverandre. For min og kjæresten sin del tok det bare tre uker før de ordene falt naturlig. Det var ikke et resultat av "overfladisk" forelskelse, men dype og ekte følelelser. Vi visste at vi var "ment to be" bare to uker etter at vi lei sammen, og etter den gang har vi visst at vi skulle gifte oss. :D Jeg er overhode ikke en person som forelsker meg fort, men når jeg endelig gjør det så er det en veldig interesse fra min side. Tror jeg har blitt selekiv/kresen etter å ha bli dumpet i en alder av 19 -de følelsene i årene :o etterpå skal jeg aldri utsette meg for igjen. Derfor går jeg ikke til verks før jeg er bombesikker -og det er jeg nå Vi forlova oss etter 8 måneder og bryllupet står når vi har vært sammen i tre år 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #8 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg har vært sammen med min kjære i ca 4-5 mnd nå, og ingen av oss har sagt det enda. Jeg føler utrolig sterkt for han, og fra å være glad i han, begynner jeg nå å føle at jeg elsker han. Men jeg syns det er for tidlig å si det. "Jeg elsker deg" haster jo ikke!! Det er tre ord man skal ta vare på og respektere. Jeg håper vi venter med å si det til hverandre litt til.. selv om jeg merker at han har lyst til å si det til meg noen ganger. Vi venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 16. juli 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg vet at dere synes det er vel tidlig å si det etter å ha vært sammen i en måned..... Men, på en annen side så er situasjonen hans en smule annerledes enn min...!!! Han ble forelsket i meg for litt over et år siden, og jeg var da ikke så veldig interessert... Mest fordi jeg var opptatt i et annet forhold! Han har kun sagt det en gang, og jeg tror jeg ville reagert negativt hvis han sa det ofte....!! Det er jo tross alt veldig sterkt, og jeg vet at jeg blir den neste som tar initiativet til å si det neste gang!! (noe som vil ta en god stund, fordi jeg vil nyte forelskelsen og ikke blande alt i en mix.....) Godt å få andres synspunkt i dette tilfellet her...!! :D Takk skal dere ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #10 Del Skrevet 16. juli 2002 Personlig må jeg bare si at jeg synes det er for tidlig å bruke de ordene etter 1 mnd, men det er fordi jeg selv vet at jeg aldri har elsket noen før jeg møtte den kjæresten jeg har nå. Jeg trodde jeg hadde elsket noen før, men det har jeg aldri gjort. De følelsene jeg har nå er sterkere enn noen gang og de sitter mye dypere enn en forelskelse om kanskje har vart noen mnd. Jeg har hatt kjærester over måneder tidligere også som jeg har trodd at jeg hadde elsket, men det har jeg ikke. Og slike ting finner man ut når man virkelig elsker noen og føler det jeg føler nå. Derfor bør man også være forsiktig med å bruke de ordene og ikke bruke de altfor raskt i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. juli 2002 #11 Del Skrevet 16. juli 2002 Tror jeg sa det til ham etter ca ett år jeg. Før det var det bare "Jeg er så glad i deg!" og "Jeg er kjempeglad i deg!" og "Jeg er så inderlig forelska i deg!!" Han har bare sagt det til meg tre-fire ganger i løpet av de snart to årene vi har vært sammen, og jeg like sjelden :blunke: Vi viser det heller. Men det er deilig å høre mannen jeg elsker si de tre ordene. Det må jeg innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 16. juli 2002 #12 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg er helt enig i at de tre ordene betyr enormt mye, men kan ikke se faren ved at de blir utslitt hvis det ligger en mening bak dem. Vi har vært sammen i over to år nå, og siden den gang han skreiv "Jeg elsker deg!" til meg på SMS etter å ha vært sammen i to uker, tror jeg ikke det har gått en dag uten at vi har sagt dem! Selvom han sier det hver dag til meg får jeg fortsatt frysninger nedover ryggen, og kjenner hvor inderlig mine følelser er for mannen i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #13 Del Skrevet 19. juli 2002 Han sa det til meg etter vi hadde vært sammen i tre måneder. Det var skoleball, og vi danset tett sammen da han hvisket det i øret mitt. Jeg husker hvilken sang, hva han hadde på seg, hva jeg hadde på meg, hvordan hjertet dunka - ALT stemte! Og gjett om jeg gråt.. Noen har faktisk funnet plass i hjertet sitt til lille MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2002 #14 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg syns man bør vente ganske lenge og tenke over det før man sier det...tenke over hva det egentlig betyr!! Kjæresten min sa det til meg etter to og en halv uke. Han mente det helt alvorlig også, det var det skumleste. Jeg sa det jo så klart tilbake...etter en stund...han ville jo blitt knust hvis ikke. Men etter to måneder så ble det nok slutt. Det var i tillegg han som slo opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 22. juli 2002 Han sa det til meg igjen nå i helgen! Vi stod på kjøkkenet og jeg pakket ut matvarer! Tok det opp med han og sa jeg syntes det var litt tidlig, men han sa bare at han ikke klarte å holde det igjen og at det var umulig for han å ikke få disse følelsene han nå har for meg! Ble veldig glad jeg da!!! For vi har det helt utrolig fint sammen.... Alt fungerer 100%, vi har møtt hverandres familie go til helgen så reiser vi til bestemoren hans!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #16 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har veldig lyst til å si det til min kjære, men tør ikke... Vi har vært sammen 5 mnd -og jeg føler det virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 23. juli 2002 #17 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har veldig lyst til å si det til min kjære, men tør ikke... Vi har vært sammen 5 mnd -og jeg føler det virkelig! Så si det da vel! Da vet jeg om en som sikkert blir gla' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Skrevet 29. juli 2002 #18 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei. Jeg kunne gått enda lenger jeg. Føler ofte at det er "drømmebildet" man har av personen man elsker. Og ikke SELVE personen. Fordi man ganske enkelt ikke kjenner hverandre godt nok !!! Og kanskje er forelsket i selve følelsen dette gir. Tror det lønner seg å vente til man syns man kjenner personen godt nok, og liker både det fine, og det MINDRE fine ved personen... Bare en tanke... Men derimot en tanke som er temmelig realistisk. Man ser jo ofte at mennesker trekker seg når hverdagen innhenter en. Det vil vel i noen tilfeller si at man muligens har levd på en fantasi. Og kanskje vært glad i "drømmebildet" man har dannet seg av personen. Ja, ikke vet jeg. Men jeg tror virkelig at jeg er inne på noe vesentlig her. Venus. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 30. juli 2002 #19 Del Skrevet 30. juli 2002 Finnes vel ikke noe rett eller galt tidspunkt i forhold til hvor lenge man har vært sammen. Som tidligere nevnt her, så hender det at man er glad i noen i lang tid før man kaprer vedkommende, og for noen er det rett og slett bare full klaff fra første stund. Men hadde mannen sagt det til meg før han hadde fått tid til å bli virkelig kjent med meg, så hadde jeg nok måttet spørre hva han egentlig legger i de ordene. Det finnes flere jeg har vært inderlig glad i. Men bare en jeg har elsket, han er også den eneste som har fått høre de ordene fra meg. Som mange av oss har erfart, så har man ingen garanti for at kjærligheten vedvarer. I mitt tilfelle gjorde den ikke det. Men selv om jeg ikke elsker ham på den måten lenger, vil han selvfølgelig alltid ha en plass i hjertet mitt. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 31. juli 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 31. juli 2002 :D Lilly :D Vet du hva?? Det trengte jeg virkelig å "høre"!!! Har på en måte vært så skeptisk til at han sier at han elsker meg!!! Men, uansett om det kanskje kan være tidlig så har jeg jo pratet med han om det, og han sier at han virkelig gjør det..... Og om det ikke er like sterkt som de fleste her forklarer hvordan de elsker sin partner og sier det etter laang tid..... så er muligheten ganske stor for at han virkelig kommer til å gjøre det en dag!!!! (selv om han sier at han gjør det nå) Vi har nå iallefall fått en bra start og jeg vet at jeg selv er inderlig glad i han...... Takk for oppløftene svar!!!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå