AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Er det noe du ikke liker, men som du skulle ønske du likte fordi det høres/ser godt ut? For meg er det omelett, peanøttsmør og kaker. Bare.. kaker, jeg liker ingen kaker, bare is kake Anonymkode: 032a9...298
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du ikke liker, men som du skulle ønske du likte fordi det høres/ser godt ut? For meg er det omelett, peanøttsmør og kaker. Bare.. kaker, jeg liker ingen kaker, bare is kake Anonymkode: 032a9...298 Er dette ting som du har smakt på? Hos meg er det ikke noe jeg kan komme på som jeg skulle ønske at jeg likte av mat Anonymkode: 7beaa...7e8
Rosaboble15 Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Rosinboller og muffins med frukt eller bær i. Prøver igjen og igjen da, men jeg klarer ikke å like det.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Skulle ønske jeg likte tomater. Hadde vært så praktisk med tanke på at de er i så mange salater. Og øl.... Det hadde vært billigere å like øl Anonymkode: fbe2e...b61 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette ting som du har smakt på? Hos meg er det ikke noe jeg kan komme på som jeg skulle ønske at jeg likte av mat Anonymkode: 7beaa...7e8 Ja har smakt det så klart. Men jeg klarer bare ikke å like det! Omelett kan jeg drømme om vær natt i en periode. Så lager jeg meg det, tar to biter og brekker meg og må kaste det. Det skjer gang på gang. Det ser jo så himla godt ut! Jeg tåler sjokoladekake, men da må den være perfekt. Kun oldemor som kunne lage den perfekte sjokoladekaken. Alle andre er feil og gjør meg kvalm, har prøvd alt. Hun døde brått og fikk ikke spurt hun om oppskriften. ts Anonymkode: 032a9...298 1
Smookiekins Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og øl.... Det hadde vært billigere å like øl Anonymkode: fbe2e...b61 Enig! Drikker Corona da, men det er det eneste jeg synes er godt..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og øl.... Det hadde vært billigere å like øl Anonymkode: fbe2e...b61 Her også! det hadde jeg glemt. Øl, også er det "vanskeligere" å bli stupafull på bare øl. Jeg er en av få (tror jeg) som faktisk liker vodka, så klart blandet ut med noe. Men vodka, fanta og isbiter, får vann i munnen av det Du kan kose deg med en kald øl midt på dagen om sommeren. Men drar du frem vodkaflasken så får du noen rare blikk ts Anonymkode: 032a9...298 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Sjømat. Kreps, reker og hummer og sånne ting. Spiser en del fiskeretter, men er som regel ikke overbegeistret for det heller. Tomat og salater generelt. Jeg spiser salat og grønnsaker som tilbehør, men syns liksom ikke det er godt med salat som hovedrett. Oster. Kan spise litt mild brie med røde druer på kjeks, men det er det eneste. Liker heller ikke vanlig hvitost på skiva. Men smeltet ost på pizza og lasagne er selvsagt godt! Generelt sett pålegg. Liker omtrent ikke noe pålegg. Lam. Ordentlig grovt brød og knekkebrød. Tunfisk. Det er jo så sunt og magert. Anonymkode: 05232...264
Tvist Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Skulle ønske jeg likte øl. Og kaffe hadde vært greit når man er trett. Skulle ønske jeg likte oliven bedre.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #12 Skrevet 14. februar 2016 4 minutter siden, Tvist skrev: Skulle ønske jeg likte øl. Og kaffe hadde vært greit når man er trett. Skulle ønske jeg likte oliven bedre. Enig med kaffe og oliven. Øl liker jeg heldigvis Anonymkode: 05232...264
bopera Skrevet 14. februar 2016 #13 Skrevet 14. februar 2016 Bacalao og ostekake er to veldig hyppige gjengangere hos mine venner og familie, og jeg klarer ikke smaken av de! Er litt stusselig å sitte og plukke potetbiter ut av bacalaoen, eller se på de andre kose seg med dessert...
Gjest Dwight Skrevet 14. februar 2016 #14 Skrevet 14. februar 2016 Erter, makrell i tomat og hvitvin. Jeg liker jo rød, hvorfor kan jeg ikke like hvit?
Anglofil Skrevet 15. februar 2016 #15 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Kaffe, te, alkohol (spesielt øl og vin), tomater (liker tomatsaus osv), salater (som i både retten og salatblader), fårekjøtt, oliven, oster (annet enn gulost som Jarlsberg og Norvegia), cottage cheese, sushi, rømme og ostekake. Mvh Yvonne Endret 15. februar 2016 av Yvonne
Minya Skrevet 15. februar 2016 #17 Skrevet 15. februar 2016 Jeg er hellig overbevist om at verden hadde vært et mye bedre sted hvis jeg hadde likt (rå)tomater, aubergin, avocado og appelsiner. Men jeg liker det bare ikke. Takler ikke konsistensen av fetaost, synes pepperoni smaker ALT for mye og synes ruccola smaker løvetann. Men det hadde vært noe enklere om jeg hadde likt alle disse tingene.
Uskyldenselv Skrevet 15. februar 2016 #18 Skrevet 15. februar 2016 Ruccola, oliven og blåmuggost er det som plager meg mest, og valnøtter Marerittet hadde vært å fått alt dette i kombinasjon, med bønner.. I-lands problem
Gjest Belle âme Skrevet 15. februar 2016 #19 Skrevet 15. februar 2016 Krabbe, hummer og reker. Fordi det er sjømat og ser godt ut, men smaker heilt forjævelig. Alle andre oster enn Norvegia. Då slipper den rasistiske venninna mi å klage over oss kjedelige nordmenn som berre liker norvegia. Pizza.
bailey Skrevet 15. februar 2016 #20 Skrevet 15. februar 2016 Skulle ønske jeg likte vilt - og fårekjøtt. Fikser bare ikke smaken. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå