Gå til innhold

Lite erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så mye erfaring når det gjelder menn og dating. Merker jeg sliter litt med ting som hvor ofte ta kontakt, hvor fort ting skal gå osv. Jeg er redd for at ting skal skje for fort, samtidig son jeg er utålmodig etter å vite hva den andre tenker og føler. Jeg har så smått begynt å bli kjent med en mann som jeg første gang snakket med på en fest for 4 uker siden. Da fikk jeg noen komplimenter og han virket interessert i p bli bedre kjent. Etterpå har vi snappet litt fram og tilbake, og skrevet litt på chatten på snap. Har møtt han en gang til, men da også med flere andre til stede. Da snakket jeg ikke så mye med han, men merket at han så på meg noen ganger. Kunne selvfølgelig tenkt meg å gått på date, men synes det er litt tidlig. Skal jeg bare fortsette å snappe/skrive med han og håpe at det utvikler seg litt der? Hvor fort pleier ting egentlig å skje, hva er deres erfaringer? Vet at dette er ulikt altså, men ønsker å høre hva dere tenker. :)

Anonymkode: 9b7ef...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Kan legge til at hvis det går noen dager uten at han tar kontakt, tror jo jeg det er kjørt...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen? 

Kan legge til at hvis det går noen dager uten at han tar kontakt, tror jo jeg det er kjørt...

Ja, du har nok rett der. Kvinner som ikke viser initiativ virker kjedelig, og det virker demoraliserende for oss menn. Ikke alle menn er tindebestigere og erobrere. Men kanskje du liker sånne menn, det finnes de også.

Anonymkode: d9c02...a35

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har nok rett der. Kvinner som ikke viser initiativ virker kjedelig, og det virker demoraliserende for oss menn. Ikke alle menn er tindebestigere og erobrere. Men kanskje du liker sånne menn, det finnes de også.

Anonymkode: d9c02...a35

Men det er jeg som har tatt mest initiativ etter at vi pratet første gang. Jeg vil jo ikke mase hvis han egentlig ikke er interessert. Han må jo kunne jobbe litt for det han også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...