AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 jeg går i klasse med en som er et par år eldre enn meg. han viser veldig mye interesse for meg på skolen å vi har god kjemi. han tilbyr seg å kjøre meg hjem osv etter skolen (han kjører bil mens jeg går, bruker ca. 30 minutter på å gå). han spør alltid meg om det er noehan lurer på, for å nevne noe. han er veldig sjenert og jeg føler det er meg han har fått best kontakt med i klassen (flere som har sett dette), og vi er en stor klasse på rundt 30 stk. innimellom ser jeg også at han ser på puppene mine, rumpa mi, eller at vi får blikkontakt. men han svarer meg sjeldent på snapchat (ikke det at jeg sender så ofte), men han viser null interesse på sosiale medier.. han trykker liker på ting andre jenter i klassen legger ut men aldri noe av mitt. han sender meg noen ganger sms hvis han lurer på noe, men blir aldri noen samtale er det noen som kan ha en anelse om hva han vil? Anonymkode: 8ccff...402
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Hva med å snakke med han? Hvor gammel er du? Anonymkode: fa878...c1e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med å snakke med han? Hvor gammel er du? Anonymkode: fa878...c1e 19 Anonymkode: 8ccff...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå