LilleBille Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 Har ikke sett noen av dem på noen dager jeg - så kanskje de har rømt til Karibia for alt jeg vet .. jeg kunne godt tenkt meg en tur til Karibia
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 .. jeg kunne godt tenkt meg en tur til Karibia Det var vel det forslaget mitt kom av også - at jeg kunne tenkt med å rømme dit en tur sjøl....
-Fisken- Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Rane en bank og dra på cruise i Karibia?
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Rane en bank og dra på cruise i Karibia? Det blir så kinkig å komme hjem igjen.... :-?
Serpico Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 Det blir så kinkig å komme hjem igjen.... :-?Hva med å reise en tur til Karibien, på kreditt, rane en bank der nede, og så komme hjem igjen?
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Det var gutten sin som kunne planlegge det!
Gjest Lompa Skrevet 13. oktober 2004 #10 Skrevet 13. oktober 2004 Hva med å reise en tur til Karibien, på kreditt, rane en bank der nede, og så komme hjem igjen? I`m in....
Serpico Skrevet 13. oktober 2004 #11 Skrevet 13. oktober 2004 I`m in....Da er vi 4 stykker....jeg lager en plan....legger den fram imorgen.....dere kan skaffe....gummihansker, talkum, stetoskop en kasse pils og en bikini hver.
Serpico Skrevet 13. oktober 2004 #12 Skrevet 13. oktober 2004 PS! Dere trenger ikke bikini til meg.....eller....jo.......eeeh...nei....ingen bikini.....bare til dere. Sånn.
Gjest Lompa Skrevet 13. oktober 2004 #13 Skrevet 13. oktober 2004 Da er vi 4 stykker....jeg lager en plan....legger den fram imorgen.....dere kan skaffe....gummihansker, talkum, stetoskop en kasse pils og en bikini hver. FEM! Jeg drar da ikke avsted uten mannen min!!!!
Gjest TomKrus Skrevet 13. oktober 2004 #16 Skrevet 13. oktober 2004 Greeny er på Krus i karibien. Se hva som skjer når både Trøffel og jeg er borte - ingen som kommer med slike åpenbare ordspill.
Serpico Skrevet 14. oktober 2004 #17 Skrevet 14. oktober 2004 Syv stykker nå. Dette er planen. Vi reiser på mandag. Med første fly til Karibien. Vi drar rett fra flyplassen til the National Bank of Mauritius. Den skal ranes. Dere jenter tar på dere bikini og oppholder sikkerhetsvaktene mens vi gutta drikker litt pils for å roe nervene og tar gummihansker på. Mens dere egler dere innpå vakten, det er sikkert bare en vakt, sniker vi oss bak til safen og lytter med stetoskopet mens vi snurrer på hjulet. Når det så har klikket tre ganger er pengene våre. Vi drar rett fra banken til det beste hotellet i byen. Tar inn der, og lever herrens glade dager med kvinner, vin og sang. (For dere jenter blir det mannebein, likør og karaoke.) Etter 4 uker der nede bærer det hjem igjen til vinter Norge. brrr..
LilleBille Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #18 Skrevet 14. oktober 2004 Greeny er på Krus i karibien. Se hva som skjer når både Trøffel og jeg er borte - ingen som kommer med slike åpenbare ordspill. ... så trist å måtte komme med det selv da... (men det var et yppelig ordspill )
Suzy Skrevet 14. oktober 2004 #19 Skrevet 14. oktober 2004 Greeny er på Krus i karibien. Se hva som skjer når både Trøffel og jeg er borte - ingen som kommer med slike åpenbare ordspill. *dunker seg i hodet over den åpenbare forseelsen* A Freudian slip perhaps?
Suzy Skrevet 14. oktober 2004 #20 Skrevet 14. oktober 2004 Syv stykker nå. Dette er planen. Vi reiser på mandag. Med første fly til Karibien. Vi drar rett fra flyplassen til the National Bank of Mauritius. Den skal ranes. Dere jenter tar på dere bikini og oppholder sikkerhetsvaktene mens vi gutta drikker litt pils for å roe nervene og tar gummihansker på. Mens dere egler dere innpå vakten, det er sikkert bare en vakt, sniker vi oss bak til safen og lytter med stetoskopet mens vi snurrer på hjulet. Når det så har klikket tre ganger er pengene våre. Vi drar rett fra banken til det beste hotellet i byen. Tar inn der, og lever herrens glade dager med kvinner, vin og sang. (For dere jenter blir det mannebein, likør og karaoke.) Etter 4 uker der nede bærer det hjem igjen til vinter Norge. brrr.. Unnskyld at jeg spør, men har du gjort dette før? Du virker dreven.... *litt bekymret*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå