AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Jeg har utenlandsk IP-adresse på jobb da jeg jobber i et utenlandsk firma med et kontor her og server der. Jeg har logget meg på FB både på jobb, hjemme og på telefon. På jobb er jeg da inneforstått med at jeg må få utelandske reklamer myntet på mine klikk (friker snart ut ved alltid å få opp utenlandske forslag når jeg søker på Google, selv om jeg setter innstillingen på Norge). Nå har jeg brått begynt å bombes med utenlandske reklamer på hjemme-pc også. Hvordan kan jeg komme meg hjem til Norge igjen? Anonymkode: 8404f...5c3
ajarRun Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 µBlock Origin for FireFox eller Chrome, så forsvinner alle reklamene.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Hva er fordelen ift ABP? Bruker denne + Ghostery. Anonymkode: bb049...f6d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Må bruke både Firefox, Chrome og IE på jobben idiotisk at så mange nettbaserte systemer ikke er kompatible med alle nettlesere. Greit nok å bli kvitt reklame, men problemet oppstod også når jeg skulle foreta Googlesøk. Kom jo aldri inn på norske først som førstevalg, selv om jeg valgte Norge som søkested. Jaja. Det løste seg faktisk ved å logge meg av jobb-pc'n i 10 dager. Kanskje den mente jeg trengte litt ferie? Anonymkode: 8404f...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå