Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk påvist ma på mandag, men fremdeles ikke vært på sykehuset...har time denne uken. Var hjemme forrige uke, men føler liksom jeg må på jobb denne uken før timen på sykehuset :/

Litt usikker på om jeg orker...

Hva har dere som har mistet gjort?

Anonymkode: 4f85a...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det du føler er mest riktig for deg.:) Hadde SA i januar, var ganske nedfor en stund, men etter ett par dager hjemme fant jeg ut at jeg trengte å komme meg ut. Har 2 jobber en fast jobb og en ekstra jobb, hadde tilfeldigvis lang fri fra den faste jobben min da, så tok på meg det som passet meg i ekstra jobben min. Passet helt perfekt for meg i den situasjonen jeg var. 

Skrevet

Jeg gikk noen dager fra Ma'en ble oppdaget til jeg hadde den medisinske aborten. Hadde fridag dagen etter, men så gikk jeg på jobb som vanlig, så tok jeg fri den dagen jeg skulle ta Mifegyne pga jeg ikke visste hvordan kroppen ville reagere( feks blødning). Det var en lørdag, så fikk den med i sykemeldingen jeg skulle ha fra aborten ble utført. Var sykemeldt 6 dager tilsammen.

Anonymkode: 7f6d5...ba9

Skrevet

Fikk påvist MA tirsdag, var på jobb onsdag og torsdag men ikke fredag da jeg tok de første pillene. Selve aborten ble gjennomført på søndag og så var jeg tilbake på jobb dagen etter. Ble følelsesmessig ganske ferdig den fredagen, så for meg var det veldig greit å komme meg tilbake i jobb og bruke hodet på noe annet. De dagene jeg var på jobb etter påvist MA og etter aborten var sikkert ikke de mest produktive, men var åpen om alt til kollegaene så null problem. Hadde også en ukomplisert abort med lite smerter og ikke mer blødninger enn en vanlig mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...