Gå til innhold

'Days Since'-aktig Android-app som faktisk virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter en app som viser hvor lenge det er siden jeg har gjort noe (flere ting, ikke bare én). Har lastet ned Days Since, Days Calculator og Day Counter Widget, men får ingen av dem til å virke. Altså, jeg får åpnet appene, men klarer ikke å legge til noe. Har lest at noen har hatt lignende problemer, men nå spør jeg heller her før jeg eventuelt googler videre.

Har en billig Samsung J1 nå og er helt idiot på dette området, til info... :laugh:

Anonymkode: 1e3d8...c2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har prøvd tre apper og ikke får det til å fungere, tror jeg det er snakk om brukerfeil eller en inkompatibel telefon (sjelden det sistnevnte ;)). Legger du til widgetene på riktig måte? Den vanligste måten å gjøre det på, er å trykke lenge på hjemmeskjermen og velge Add widget el.l. Derfra skal du finne de installerte appene/widgetene. 

Anonymkode: d0243...246

Skrevet

Takk for svar, men har ikke problemer med å legge til widgeter :) Jeg har funnet og åpnet appene, de virker bare ikke som forventet, dvs. jeg klarer ikke å legge til hendelser.

Det var bl.a. Days Since fra Joseph Mak jeg hadde problemer med. Nå har jeg i mellomtiden funnet og lastet ned Days Since fra Paul Vezzetti, og den fungerer. Ironisk nok fant jeg den ved å google "app days since problems", men inntil videre er jeg fornøyd ;)

Anonymkode: 1e3d8...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...