AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Del Skrevet 14. februar 2016 Faren min har snart bursdag, og han ønsker seg jo selvsagt ikke noe spesielt. Det er ikke så mye vits i å ramse opp ting han interesserer seg for, da han har det meste. Så jeg lurer egentlig på om dere har noen forslag til generelle gaver man kan gi for noen som fyller 51 år. Anonymkode: fd9e7...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Del Skrevet 14. februar 2016 En god vinflaske og god sjokolade - det hadde jeg blitt glad for om noen hadde kjøpt den vinen jeg liker og den beste sjokoladen jeg liker Anonymkode: 1686f...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. februar 2016 #3 Del Skrevet 14. februar 2016 Vin, bøker, musikk, sjokolade eller noe spesielt god mat som han er glad i. Kanskje bake en kake? Teater eller konsertbilletter? Planter/blomster/frø og hageutstyr om han er glad i det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 14. februar 2016 #4 Del Skrevet 14. februar 2016 Gode oster og vin? Spekepølser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 14. februar 2016 #5 Del Skrevet 14. februar 2016 Sånn ca hvert 25ende til 30ende år er det tid for nytt armbåndsur, så om han ikke fikk i fjor da han fylte 50, så kan det være en god idè for årets bursdag. Hvis det er en gave som kan være aktuell så foreslår jeg at du slår deg på lag med den kvinnen han deler hus med og med dine onkler og tanter og dine søsken (om du har noen). Ellers kunne kinoforestilling og/eller middag på en god restaurant være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Del Skrevet 14. februar 2016 Hva med et "Pappa - du og jeg skal ut å spise middag sammen og kose oss bare vi to"-gavekort? Kvalitetstid far-datter (eller er du sønn?) Anonymkode: 21697...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Del Skrevet 15. februar 2016 Takk for gode svar! Har litt å gå på nå. Anonymkode: fd9e7...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå