AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Datter født høsten 2012. Har siden hun kunne sitte selv slitt med at hoder hennes har falt framover når hun sover. Vi har byttet bilsete 4x uten endring. Håpet det ville hjelpe på når hun ble større,men nei. Har via forhandler kjøpt Recaro sete hun nå sitter i. Vi har satt sete så langt tilbake som ser Går - likevel detter hodet framover. Stakkars Jente - må jo merke det i nakken? Hva Kan vi gjøre for å forbedre sit pr nå? Når klarer barn å sove med hode lent mot siden? Anonymkode: ae60f...ed3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Jeg flyttet på hodet og dyttet det bakover når barnet sovnet. Hvis jeg holdt en stund så sov barnet videre i den stillingen. Anonymkode: e6bea...cb3
Gjest Dwight Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Det finnes puter du kan ha på setebeltet som kanskje gjør det litt lettere? MEN jeg vett ikke hvordan det påvirker sikkerheten i en bilstol så sjekk det før du prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå