Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en gift elsker jeg ønsker meg barn med... jeg vet dette er sinnsykt egoistisk, for han vil antageligvis ikke ha noe mer med meg å gjøre om han visste dette... Han har to barn allerede.

Hvor egoistisk er dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke bare egoistisk, det er helt sykt!!! Det er iallfall en meget god måte å bli kvitt ham totalt på sånn at han aldri vil ha mer med deg å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at det er sykt, men jeg elsker denne mannen, den biologiske klokken er snart stoppet og dette er den eneste mannen jeg kunne tenke meg skulle bli far til mitt barn.

Hva skal man gjøre da? Han kommer aldri til å forlate konen sin, og jeg krever heller ikke at han skal gjøre det...

Vi traff hverandre for 3 år siden og har det utrolig fint sammen når vi kan være sammen(han bor i utlandet)

Gjest Janna
Skrevet

Du tenker nok mye på dette. Hvis du VET at du kan gi barnet en flott oppvekst og at du ikke vil belemre ham med valget ditt, så go ahead.. Det vil nok komme frem før eller siden :wink:

Og jeg synes det er råttent gjort, men jeg skjønner motivet ditt.

Tenk på barnet.

Vil du ha barn med ham for enhver pris??

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan du kan elske en så egoistisk mann. Tenk på hva han gjør mot kona si da. Han er jo en drittsekk. Nei, du bør nok slutte å treffe denne gifte mannen og heller finne deg en som er verdt det. Jeg for min del ville aldri ha klart å stole på en slik mann.

Men, det er min mening da. Det er til syvende og sist ditt liv.

Hvis du tenker deg om så vil du vil ikke være alene med et barn som ingen skal vite hvem som er faren til. Det er jo helt sykt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet vel at han ikke er til å stole på... once a cheater always a cheater! Men jeg klarer ikke å bryte med han, selv om jeg vet at hans kone føder deres andre barn nå i disse dager...

ALLIKEVEL vil jeg at han skal være far til mitt barn, jeg har masse å gi, ha høy utdannelse, en god og sikker jobb, bor i egen lelighet og har masse venner og familie i nærheten. Hans navn vil stå på fødselsattesten, og hans navn eller hvem han er: mannen jeg elsker, vil ikke bli hemmeligholdt eller løyet om.

Om jeg tenker på kona hans.....han hadde vel ikke vært utro om ikke noe var galt med deres ekteskap!!!???

Gjest Gjest1
Skrevet

Hvis forholdet til kona hadde vært så galt...så burde han jo ha holdt seg for god til å sette unger på henne igjen og heller skilt seg fra henne. Synes det er bedre enn å føre henne bak lyset. Det gjør noe med et menneske å bli bedratt så inn i hampen. Kjenner noen jenter som har skikkelig blitt lurt av deres x`er og de har kjempe problemer med å innvolvere seg med en ny mann.

Som jeg sa i stad det finnes bedre menn enn han der ute. Det er ikke bare han for deg.

Wake up!

Gjest Anonymous
Skrevet

Om jeg tenker på kona hans.....han hadde vel ikke vært utro om ikke noe var galt med deres ekteskap!!!???

Å jo da. Ikke tro at det er så enkelt. Det er mange grunner til at folk er utro, det gjelder både menn og kvinner. Man kan ha et fantastisk forhold til sin ektefelle og allikevel ha en elsker/elskerinne. Man har bare et annet slags forhold.

Gjest Anonym71
Skrevet

Jeg må bare si hva jeg mener!

Når et eventuelt barn vokser opp og spør; hvor er pappan min? Hva har du tenkt til å svare da? Vet ikke? Eller han er hos familien sin? Som han heller vil ha enn oss? Du har søsken men de vet ikke om deg...?

Hvordan vil det barnet føle seg da?

Dette er jo å be om trøbbel. Syntes du bør ta ut batteriet i den biologiske klokka di, for dette blir jo helt feil for barnet. Og det er det det dreier seg om. Ikke hvorvidt han ikke forlater kona si eller du begynner å få dårlig tid.

Mener du virkelig at det kan forsvares at han får barn med en dame og har deg som elskerinne? Jeg syntes det er trist og patetisk.

Man lager ikke barn på så falske premisser.

Mye kan være galt med et ekteskap, men det kan ikke være så veldig fælt når man går til det skrittet å lager barn nummer to i sammen.

Det dummeste er jo at du forsvarer det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil bare legge til en del ting jeg:

jeg har selv skilte foreldre og det unner jeg absolutt ikke noe bran. Et barn trenger to foreldre, ikke bare en mor. Hvis du får barn med ham, vil du garantert få et barn som med årene vil se på deg som en slags sviker. Det å bevisst få barn med noen du vet at aldri vil ta farsansvaret er en utrolig egoistisk handling. Selv hadde jeg aldri tilgitt moren min noe sånt om hun hadde gjort det, men heldigvis har hun ikke det.

Du bør være klar over at sjansen er utrolig stor for at når eventuelt dette barnet kommer opp i tenårene, så vil det ikke ha noe med deg å gjøre på grunn av dette og er det virkelig sånn du vil ha det?

Skrevet

Jeg blir helt sjokkert jeg.

Ikke nok med det at han er så lite voksen at han har hatt et forhold til deg de siste tre årene, uten å si noe til kona si om det, men når du vet om det, så er du lite voksen som ikke avslutter det, og fryktelig lite voksen som gjerne vil ha barn med en slik person.

HELLO, en av dere bør våkne, å sette beina ned på jorden. :x

Skrevet
Jeg vet at det er sykt, men jeg elsker denne mannen, den biologiske klokken er snart stoppet og dette er den eneste mannen jeg kunne tenke meg skulle bli far til mitt barn.

Hvorfor tenke på eventuelle kvaliteter eller verdier denne mannen har i forhold til det at du vil ha han som far til barnet ditt??

Han kommer ikke til å være tilstede, som du selv sier.

Flott at du har resurser, men jeg synes du er foreferdelig egoistisk. Du frarøver barnet en far , med hensikt.

Finn deg en mann som har de samme kvaliteter , men som vil kunne stille opp som far ,ikke bare på papir.

Skrevet

Vinga her rett, dette er 100% egoistisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan kan du hele tatt tenke på å dra et uskyldig oppi noe slikt rot???!!

Og hvorfor i all videste verden nøyer du deg men en utro drittsekk, det er jo ca 3 milliarder andre menn der ute og velge mellom, og ganske mange av disse kan du ha for deg selv.

Tror du må ha ekstremt dårlig tro på deg selv, som tar til takke med denne gubben. Du sa det jo elv, at han aldri kommer til å forlate kona si.

Hva i all verden er det du driver med egentlig??????!!!!

Dump denne gubben, og for all del: ikke vær så jævla egoist å dra et barn oppi dette!!!!!!!!!!

Strenge formaninger, men alikevel en velment hilsen fra LineA

Skrevet

Råtten Du er som tar andres menn-og attpåtil vil ødelegge enda mer med å ha barn med han. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Råtten han er som er utro. :evil: :evil: :evil:

Jeg skal ikke skrive mer om hva jeg syns-blir så forbanna :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gjest gjest2
Skrevet

Her fikk du jammen mye pepper...

For å ha det klart!

Det er selvfølgelig ikke noe ideell situasjon å få barn med en som er gift !

Men når det er sagt så synes jeg du fikk ufortjent mye pepper innpå her.

Å få barn er nemlig en egoistisk handling uansett hvordan man snur og vender på det. Det være seg om man er lesbisk, enslig, 18 år, 42 år eller er aldri så mye i et langvarig stabilt forhold/gift. Jeg har selv barn og grunnen til at jeg fikk barn var fodi JEG ville det, og ikke at jeg nødvendigvis hadde så fantastisk mye å gi et eventuelt barn.

Til de som måtte mene at de ikke vil ha/fikk barn av egoistiske grunner vil jeg da spørre. Hvorfor adopterte dere ikke i stedet, da det er plenty av barn der ute som ville kunne nyte godt av det dere kunne bidra med av kjærlighet og matrielle goder, istedet for å bringe enda et barn til verden??

Jeg synes også det er litt søkt man argumenterer med hvordan det eventuelle barnet kommer til å få det pga en fraværende far.( og de to andre barna + hans kone) Slik jeg har forstått innlegget ditt så går du på prevansjon nå, og alle vet jo at ingen prevensjon er 100% sikkert. Hva ville dere sagt dersom vedkommende hadde skrevet at hun hadde en gift elsker og at trass i bruk av prevensjon hadde blitt på smellen?? Skulle hun da tatt abort fordi han var gift og hans familie hadde blitt ødelagt i prosessen ?? Har lest andre innlegg innpå her der man utelukkende har blitt rådet til å bære frem barnet uansett hvor lite lysten den potensielle pappaen måtte være for det.

Sist men ikke minst!

Man vet aldri hva fremtiden måtte bringe. Kan hende at om 3 år sitter dere som i dag har mannen i deres liv og ser storken i det fjerne, alene med babyen da drømmetypen ikke var den han utga seg for å være. Og vedkommende som skrev innlegget kan ha truffet en kjekk (og ikke minst ugift..hehe) mann som stiller opp både for henne og barnet.

Gjest Duchess
Skrevet

NEINEINEI

Nå må du våkne her.

Du skal ikke bare tenke på deg selv, du skal også tenke på faren, men aller mest skal du tenke på det lille barnet som faktisk er hovedpersonen i alt dette.

Han er gift med en annen kvinne, og hun føder snart deres andre barn.

Dere har begge ødelagt nok for hans forhold, IKKE ØDELEGG MER.

• 2 uker senere...
Gjest Mariaflyfly
Skrevet

Du er helt utrolig egoistisk som i det hele tatt overveier den muligheten mens han ennå er gift og har barn med en annen!! Det er mulig at det passer bra for deg å få barn med denne mannen, men det er tross alt en del andre du involverer i dette..Hans barn for eksempel.

Jeg vet av erfaring hvor jæv... det føles å få vite at faren din har fått barn med en elskerinne...Har dessverre derfor lite tilovers for damer som deg..At du i det hele tatt tør å tenke på å få barn med en mann som er utro er jo helt villt spør du meg..

Fy søren nå blei jeg sinna!!!!

Beklager men du bør tenke deg godt om, og kanskje tenke på de andre involverte i denne saken også

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Så dette er mannen du vil ha som far til dine barn??! På hvilket grunnlag? Fordi han lyver for og bedrar de som er mest glad i ham? Fordi han leker med andres følelser? Fordi han er et skikkelig godt eksempel på en drittsekk av et mannfolk? Si meg - hvilke kvaliteter er det du ser etter i en mann/far?

Både egoistisk, uansvarlig og usannsynlig dumt. spør du meg! :evil:

Gjest Sexy Sadie (ulogget)
Skrevet

Ikke bare knuller du en gift mann; men planlegger til og med å såre hans hustru enda mere!

Tenker du overhodet ikke på at du ødelegger for resten av hans familie

Nei Reis til danmark og få sæddonasjon i stedet!

Og hadde d vært min mann som hadde gjort noe slikt hadde jeg banket opp hans høygravide elskerinne!! Bare tenk på hva hun vil være istand til om hun fikk d her at vite!!

Forstå d: Han vil bare ha deg til extrakos! OG HAR VALGT HVEM HAN VIL LEVE MED OG FÅ BARN MED du er bare tidsfordriv! (Kan godt forstå hvorfor)

Unnskyld språket folkens men slike kjerringer gjør meg forbanna!

Deler slettet. Hege (mod.)

¨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...