Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er utrolig vanskelig å kjøpe gaver til pappa. Han er 70 år, har egentlig ingen spesielle interesser, har alt han trenger..Har vel klær liggende fra fem år tilbake som enda ikke er brukt! Ikke pleier han å høre på musikk, leser heller ikke noe særlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Abonnement på Programbladet? Begynn å kjøpe Hvem Hva Hvor som han kan samle på? Hva med god vin, konfekt, kaker eller annet godt han liker? Inviter ham ut på en god restaurant?

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe GPS til faren min. Det er ganske dyrt, men siden han har hjulpet oss med oppussing (uten å ville ha noe for det) synes jeg han fortjener det. :)

Skrevet

Mulig jeg er helt fjern i hodet, men hva er GPS?? :o

Skrevet
Mulig jeg er helt fjern i hodet, men hva er GPS??  :o

Grand Prix Samling...? :sjarmor:

He he neida, jeg bare tuller.....

Jeg aner ikke hva det er :wink:

Skrevet

mener det er sånn man har i bilen som er et hjelpe middel til å finne ut hvor man er og skal.

Den har innlagt kart og kan gi deg en reise rute og veibeskrivelse.

husker ikke hva gps står for men det er noe sånnt

Skrevet

GPS er bærebar satelittkommunikasjon. Ikke bare for bilen men også til å gå med (i steden for kart og kompass).

Hvis noen ser på 71 grader Nord, så bruker de det der.

Skrevet

og GPS står for Global Positioning System. :wink:

Skrevet

Ble litt smartere nå ja. :wink: MEN jeg blir veldig glad for flere julegavetips! Anyone? :forvirra:

Skrevet

Jeg vurderer å spør søsteren min med mann om vi fire skal spelise på en tur til danmark eller sveriege med overnatting på hotel for oss alle sammen. sammen med pappa. Hvis en velger en helg utenom sesong trenger det sikkert ikke bli så dyrt?

Tidligere har vi gitt 6 ulike øl fra "Den nøgne Ø", flaske med vin med spesiallaget etikett, gode ullsokker, kurv med mat, god kjøkken kniv, klær, egenprodusert "kunst", bryllupsbilde...

Skrevet

Jeg ville kjøpt et abonoment på vi over 60 til han

Gjest Madam Felle
Skrevet

Sjokolade, kaffe, vin, fruktkurv med mye godt i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har han noe som trenger "fornying"?

Eks kaffetrakter som har sett sine bedre dager og burde skiftes ut? Radio som skurrer? Lommebok? Toalettmappe?

Har oppdaget at noen av de som "har alt", gjerne har behov for utskifting av litt av hvert.

Mamma "har alt", men trenger en ny moccamaster så da er jo den julegaven i boks!

Skrevet

Hva med å kjøpe noen gode sko for å gå tur i?

En billett for å være med på sommerferie med barna (deg og evt andre) denne sommeren.

Et kurs i noe han syns er artig?

Skrevet

Takk for mange gode tips! :) Tror jeg skal ta en kurv og putte opp i litt forskjellig, som mat, kaffe, sjokolade, kanskje noen Flax lodd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...