Gå til innhold

Hvor ofte hadde dere samleie før spiren satt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel alt, meg og min partner er prøvere han er ofte på foretringsreise sammen med jobben så derfor får vi ikke så mye tid til å prøve, vi startet i janurar fikk bare ha det en gang den 17.jan før han måtte reise igjen, også var det igjen i 7.feb.. han kommer ikke hjem før uke 8..  så er kommer det nok til og ta litt tid, hvor ofte hadde dere samleie før spiren satt??

Anonymkode: ae0fc...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp blitt gravid, vi hadde sex 2 dager før el og på el dagen :) 

Anonymkode: 6651b...e70

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp blitt gravid, vi hadde sex 2 dager før el og på el dagen :) 

Anonymkode: 6651b...e70

Gratulerer ! :)  Veldig vanskelig å håpe noe her når jeg har uregelemssig mens og ikke kjenner syklusen min å mannen er ute å reiser hele tiden :/ 

Skrevet

vi hadde sex som bare det rundt de dagene jeg trodde jeg hadde eggløsning, men så fikk jeg aldri vondt i puppene sånn som vanlig og trodde syklusen holdt på å tulla litt, tenkte at jeg kanskje ikke hadde hatt eggløsning denne måneden, men plutselig kom jeg på at jeg kanskje skulle teste da jeg var 1 dag over ikm, og til min store overraskelse har jeg blitt gravid:) jeg har hatt litt tull med syklusen de siste månedene, så jeg kjøpte en clearblue fertilitetsmonitor nå nylig...men den ble det ikke bruk for gitt! 

høres frustrerende ut med en mann som er borte på jobb, og en syklus du ikke har kontroll over. håper det klaffer for dere snart:)

Anonymkode: 0349f...7e9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

vi hadde sex som bare det rundt de dagene jeg trodde jeg hadde eggløsning, men så fikk jeg aldri vondt i puppene sånn som vanlig og trodde syklusen holdt på å tulla litt, tenkte at jeg kanskje ikke hadde hatt eggløsning denne måneden, men plutselig kom jeg på at jeg kanskje skulle teste da jeg var 1 dag over ikm, og til min store overraskelse har jeg blitt gravid:) jeg har hatt litt tull med syklusen de siste månedene, så jeg kjøpte en clearblue fertilitetsmonitor nå nylig...men den ble det ikke bruk for gitt! 

høres frustrerende ut med en mann som er borte på jobb, og en syklus du ikke har kontroll over. håper det klaffer for dere snart:)

Anonymkode: 0349f...7e9

Gratulerer :) er jo det når man har besemt seg for å bli gravide så vil man at det skal skje så fort som mulig. hehe.. ja utrolig mye surr med at mannen er borte ofte, føler det tar evigheter og tør ikke å håpe for mye heller, får håpe spiren sitter snart :)

Skrevet

9 mnd med mye sex. Mye= flere ganger i uken, noen ganger sikkert for mye ihht "anbefalinger".

Anonymkode: e5c61...a8a

Skrevet

Da vi forsøkte å bli gravide, så siktet vi på å ha sex annenhver dag gjennom store deler av syklusen. Hvertfall fra en uke etter mens til ca en uke før forventet mens. Og dette ble det etterhvert barn av. Det gikk noen måneder før jeg ble gravid.

Nå er jeg litt eldre og har kartlagt litt syklus ved hjelp av eggløsningstester og temping, og vi er begge ivrige på å få det til. Nå har vi sex hver dag i uken til EL og noen dager etterpå. Mer sporadisk ellers. Men har ennå ikke blirr gravid igjen. 

Anonymkode: 1c532...a05

Skrevet

Kanskje du skal bruke eggløsningstester eller temping for å få oversikt over syklusen din, TS? Så vet du hvertfall litt mer om dere er i nærheten av å treffe når mannen din er hjemme. Da kan du vite om det er noe "vits" i å gå og være spent hver måned. Når du har eggløsning holder det med samleie en gang om dagen, til og med annenhver dag er nok :) Håper det klaffer snart, kjenner til utålmodigheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...