Gjest emer Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Jeg har alltid følt meg annerledes og selv om jeg har én god venninne, så er vi likevel ganske forskjellige. Når fikk du dine ekte venner? De du virkelig passet sammen med?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Alle mine nærmeste venner er folk jeg har kjent siden før jeg sluttet med bleier, føler jeg traff jackpot på første forsøk Har nyere venner også selvsagt, gode venner også, men er kun en av dem vil jeg regne som en veldig nær venn, dessverre bor vi ikke på samme plass lengre:\ Jeg merker innimellom at jeg nærmest blir demotivert av hvor lang tid det tar å bli kjent med nye mennesker:P Anonymkode: 4cf66...700
Gjest haze Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Min eneste bestevenninne er ei venninne jeg møtte på ungdomsskolen. Vi er straks ferdig med videregående og skal gå hver våre veier fra høsten av. Allikevel har vi blitt enige om å ikke kutte kontakten siden vi tross alt er blitt voksne mennesker også nå! Har hatt venner til og fra opp igjennom årene, men har mistet kontakten med dem etterhvert selv om vi prates når vi møtes ute eller så.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Mine tre beste venninner traff jeg hhv i 1.klasse, 5. klasse og 7-8.klasse. Anonymkode: 3fcbb...308
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 I voksen alder. Anonymkode: ad69f...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå