AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Det er søndag og dagen der på er for å bli kvitt all neglelakk som ble tatt på i går pga en skulle se finere ut i selskap. Spørsmålet mitt er hvordan skal jeg bli kvitt ALL neglelakk i krinkel og kroker. Jeg har fått fjærnet det meste, men det er igjen kantene. Hva gjør du da? Dette gjelder både tær og fingere. Årsaken til at jeg spør er at det er skjelden jeg bruker neglelakk med farge, bruker mest blank og da sees det ikke så godt. Jeg har to stk. neglelakkfjerner. Takk til alle som hjelpe meg, for det ser ikke pent ut å gå med lakkrester langs negler Anonymkode: 18126...a4d
Londres Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Da må du bruke mer neglelakkfjerner enn det du gjør. Jeg bruker å ta en runde for å ta bort det meste, minst en bomullspad på hver hånd, og så ny pad med rikelig med fjerner på for en siste runde.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Enten så har du dårlig fjerner eller så legger du neglelakken feil. Den skal kun på neglen, ikke helt inn til kanten av neglebånd/hud. Veldig vanlig feil mange gjør er at de går for langt ut nesten over neglebånd med lakken. Anonymkode: bbe06...f69
Million Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Når du har fjernet mesteparten av neglelakken og det sitter litt igjen i kantene, kaster du bomullsdotten og tar en ny, ren bomullsdott med rikelig med aceton på (neglelakfjerner). Med denne nye rene bomullsdotten bør du klare å få fjernet det som sitter igjen. Dytt og gni godt ut i kantene. Har aldri vært noe problem for meg å få fjernet alt med denne metoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå