Cajsa Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Vi har fått en profesjonell fløytespiller (alle typer fløyte) til å spille i vielsen vår. Har noen forslag til HVA han kan spille? Ble litt rådvill her nå... Blir kjempeglad for tips!
magnhild Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg synes 'Vårsøg' er utrolig fin på fløyte!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 "Gje meg handa di" er kjempeflott på fløyte. Jeg synes den er romantisk og. Ulempen er at jeg tror den av og til brukes i begravelser og. Hvis du spør fløytisen, kan det godt hende at han selv har noen forslag til hva som kan spilles. Forresten kan de fleste melodier jo spilles på fløyte. Hvis det er noen melodier som du/dere liker spesielt godt og ønsker dere, kan fløytisten sikkert skaffe notene eller skrive om notene slik at han kan spille dem. Lykke til. Det er kjempeflott med soloinnslag under vielsen. Selv hadde vi trompet. Vi brukte mye tid på å velge ut hvilke stykker trompetisten skulle spille, og det er jeg glad for i ettertid. Det ble en personlig og fin vielse.
Cajsa Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2004 Takk for tips Magnhild og Ingeline! Men hvor kan jeg høre disse? De var ukjente for meg...
Cajsa Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2005 TUSEN TAKK for tips, jenter! Nok et bevis på at KG er fantastisk! "Vårsøg" og "Gje meg handa di" skal spilles av Steinar Ofsdal i vielsen vår om 3 uker!
Snutus Skrevet 13. januar 2005 #6 Skrevet 13. januar 2005 Gabriels obo er nydelig på fløyte. Jeg spiller selv fløyte og kan godt se gjennom litt gamle noter for å se om jeg kommer på andre stykker.
Cajsa Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2005 Gabriels obo er nydelig på fløyte. Jeg spiller selv fløyte og kan godt se gjennom litt gamle noter for å se om jeg kommer på andre stykker. Takk takk! :bukke:
smilepia Skrevet 13. januar 2005 #8 Skrevet 13. januar 2005 Gabriels obo er nydelig på fløyte. Åja. den er kjempefin!!
Jullan Skrevet 14. januar 2005 #9 Skrevet 14. januar 2005 Steinar Ofsdal er fantastisk! Hvordan fikk dere tak i han og hva koster det?
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #10 Skrevet 14. januar 2005 Åja. den er kjempefin!! Den er bare vakker!!!!
Gjest lmari Skrevet 14. januar 2005 #11 Skrevet 14. januar 2005 Steinar Ofsdal er fantastisk! Hvordan fikk dere tak i han og hva koster det? Ja, han er virkelig dyktig! Det kommer helt sikkert til å bli bra!!
Cajsa Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2005 Steinar Ofsdal er fantastisk! Hvordan fikk dere tak i han og hva koster det? Steinar er barndomsvenn av pappa, så han gjør det som en vennetjeneste. Ellers hadde vi nok aldri tatt oss råd til det.. Hjemmesiden hans Er utrolig glad han skal spille, tror det blir nydelig!
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #13 Skrevet 15. januar 2005 Så heldige dere er! Ja, han er kjempedyktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå