Gå til innhold

Hjelp!! (musikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått en profesjonell fløytespiller (alle typer fløyte) til å spille i vielsen vår.

Har noen forslag til HVA han kan spille? Ble litt rådvill her nå...

Blir kjempeglad for tips! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes 'Vårsøg' er utrolig fin på fløyte!!

Gjest Anonymous
Skrevet

"Gje meg handa di" er kjempeflott på fløyte. Jeg synes den er romantisk og. Ulempen er at jeg tror den av og til brukes i begravelser og.

Hvis du spør fløytisen, kan det godt hende at han selv har noen forslag til hva som kan spilles.

Forresten kan de fleste melodier jo spilles på fløyte. Hvis det er noen melodier som du/dere liker spesielt godt og ønsker dere, kan fløytisten sikkert skaffe notene eller skrive om notene slik at han kan spille dem.

Lykke til. Det er kjempeflott med soloinnslag under vielsen. Selv hadde vi trompet. Vi brukte mye tid på å velge ut hvilke stykker trompetisten skulle spille, og det er jeg glad for i ettertid. Det ble en personlig og fin vielse.

Skrevet

Takk for tips Magnhild og Ingeline! Men hvor kan jeg høre disse? De var ukjente for meg... :roll:

• 2 måneder senere...
Skrevet

TUSEN TAKK for tips, jenter!

Nok et bevis på at KG er fantastisk!

"Vårsøg" og "Gje meg handa di" skal spilles av Steinar Ofsdal i vielsen vår om 3 uker! :hoppe::hoppe:

Skrevet

Gabriels obo er nydelig på fløyte. Jeg spiller selv fløyte og kan godt se gjennom litt gamle noter for å se om jeg kommer på andre stykker.

Skrevet
Gabriels obo er nydelig på fløyte. Jeg spiller selv fløyte og kan godt se gjennom litt gamle noter for å se om jeg kommer på andre stykker.

Takk takk! :bukke:

Skrevet
Gabriels obo er nydelig på fløyte.

Åja. den er kjempefin!!

Skrevet

Steinar Ofsdal er fantastisk! Hvordan fikk dere tak i han og hva koster det?

Skrevet

Åja. den er kjempefin!!

Den er bare vakker!!!!

Skrevet

Ja, han er virkelig dyktig! Det kommer helt sikkert til å bli bra!!

Skrevet

Steinar er barndomsvenn av pappa, så han gjør det som en vennetjeneste. :sjarmor: Ellers hadde vi nok aldri tatt oss råd til det.. Hjemmesiden hans

Er utrolig glad han skal spille, tror det blir nydelig! :hjerter:

Skrevet

Så heldige dere er! Ja, han er kjempedyktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...