Gå til innhold

Kunne du vært på med bill.mrk. bryllup?  

1. 1. Kunne du vært på med bill.mrk. bryllup?

• ja
      0
    • Nei, aldri
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt å se på dette programmet, men jeg synes bruden er en merkelig dame...

Den ene mannen etter den andre sier de blir betatt av henne, og jeg sitter med store øyne og skjønner ikke hvorfor. Er det bare meg, eller? Og den ene herlige fyren etter den andre sender hun på dør etter så kort tid at hun umulig rekker å bli kjent med dem. Går hun bare på utseende, eller hva?

Merkelig dame.... :roll:

Forresten - kunne noen av dere tenkt dere å være med på noe sånt? Finne en mann for resten av livet i løpet av seksti dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,aldri i livet ble mitt svar.Når jeg så henne første gang tenkte jeg,jøss hun virker mye bedre enn Bente som var sist,mer jordnær liksom.Og det er hun jo,men jeg synes det er et eller annet som ikke stemmer helt.Synes så synd på henne på den festen de hadde i forrige episode.Sminken hennes var helt grusom.Det blir spennende å se om hun gifter seg

Skrevet

Jeg liker henne veldig godt, og syns hun er veldig sympatisk. Håper hun ender opp med en hyggelig kar.

Skrevet

Nei, jeg kunne aldri vært med på et slikt konsept!

Jeg har inntrykk av at hun går mye på utseende hos gutta ja! Han siste er jo veldig søt, og hun falt jo med en gann pga det!

Ja, hun så virkelig ikke ut på den festen. Hun kledde ikke den harde sminken.

Klask på lanken til den sminkøren :fy:

Skrevet

Den sminken var jo ganske bra avpasset til den stramme frisyren og den kjolen da.

Og sikkert litt i forhold til lamper og kameraer også. Festsminke skal jo også gjerne være litt "mer" enn vanlig dagmakeup også da.. Synes hun var ganske fin på festen sin jeg. (Håret sitt burde hun imidlertid gjøre noe drastisk med....men det hører jo ikke hit)

Skrevet
Den sminken var jo ganske bra avpasset til den stramme frisyren og den kjolen da.

Og sikkert litt i forhold til lamper og kameraer også. Festsminke skal jo også gjerne være litt "mer" enn vanlig dagmakeup også da.. Synes hun var ganske fin på festen sin jeg. (Håret sitt burde hun imidlertid gjøre noe drastisk med....men det hører jo ikke hit)

Hadde kanskje passet bedre i et dunkelt lokale!

Skrevet

Jeg liker ikke programmet og kunne aldri tenkt meg å være med.

Skrevet

Ja den sminken på partyen hennes, den var grusom!!

Fysjameg!! Holdt på å dette av stolen da jeg såg resultatet. :hoho:

Dessuten synes jeg hårfargen de satt på henner er helt feil, liksom noe som ikke stemmer helt...

Nei nå ble det mye klaging, men sånn er det bare.

Fy og skamm til sminkøren og frisøren!!

Skrevet

Eg kunne aldri ha vore med på noko sånt.

Viss det er så om og gjere å gifte seg fortast mulig, så trur eg sjansane er større om en møter for IRL. Kanskje en ikkje blir gift iløpet av 1 mnd, men sjansane for at ekteskapet helde 1 år eller 2 eller i alle fall mykje større.

Syns forresten òg at sminka hennar var heilt gruuuusom på den festen. Skjønnar ikkje kva det er dei likar så godt med henne. Ho er sikkert ei snill og sympatisk jente, men ikkje den rette til å vere med i et sånt program. Alt for "stiv" og dårlig til å flørte.

Gjest lilletroll
Skrevet

Nå har ikke jeg sett dette, men jeg vet hva det dreier seg om. Jeg kunne ikke selv tenkt meg og deltatt, men er, og har alltid vært av den oppfatningen at for meg bare VET jeg med en gang om dette er personen med stor P eller ikke!! Så sånn sett kunne jeg jo forsåvidt vært med på et sånt konsept. Men nå er jeg godt gift allerede, jeg, da :)

Skrevet

Nei, jeg ikke aldri vært med i ett sånt program. For det første skal jeg ikke gifte meg, og for det andre så hadde jeg ikke likt å bli omtalt i avisene,...

Skrevet
Jeg liker ikke programmet og kunne aldri tenkt meg å være med.

Helt enig. Og jeg synes også hun virker merkelig. Tviler sterkt på at hun finner noen og det er ikke rart hun er singel i en alder av 27 år hvis hun er så overfladisk som hun virker som i programmet.

Skrevet

Aldri i livet ble også mitt svar! Nei, jeg synes sånne program er tåpelige...

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ville aldri i verden vært med på et slikt program nei!!

Og jeg må virkelig si at jeg syns hovedpersonen er svært lite sjarmerende.

Skrevet
Jeg synes det er litt morsomt å se på dette programmet, men jeg synes bruden er en merkelig dame...

Den ene mannen etter den andre sier de blir betatt av henne, og jeg sitter med store øyne og skjønner ikke hvorfor. Er det bare meg, eller? Og den ene herlige fyren etter den andre sender hun på dør etter så kort tid at hun umulig rekker å bli kjent med dem. Går hun bare på utseende, eller hva?

Merkelig dame.... :roll:

Forresten - kunne noen av dere tenkt dere å være med på noe sånt? Finne en mann for resten av livet i løpet av seksti dager?

Kunne aldri vært med, nei! Synes forresten ikke at gutta har vært så fryktelig herlige heller... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...