Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg og min kjære skal bort i helgen, i anledning et bryllup. Begge trengte endel stæsj, så vi gikk på shopping etter jobben. Begge trengte nye sko, og gikk inn en skobutikk. Etter 15 min hadde han funnet og kjøpt skoene sine, mens jeg satt på en stol med ca 10 par slengt rundt meg (og ikke bare pensko, som var det jeg trengte ) og ytterligere 10 min gikk vi ut derfra - jeg med tre nye par......... Så skiltes vi, han skulle se etter skjorte, jeg skulle ha litt småplukk - strømpebukse, klemmer osv; den type dill. Viser ham hvor jeg kommer til å befinne meg og sier han får se etter meg/ringe når han er ferdig. 10 min senere finner han meg, med en pose med en skjorte i hånden - ferdig han! Mens jeg surrer rundt og titter på absolutt ALT - småplukket har utvidet seg til en genser jeg skal prøve, et skjørt, hansker, sokker, sjerf, en ytterjakke :oops: Oppsummering: Han: ca 10 min effektiv shopping for å finne det han trengte; nemlig skjorte og sko. Jeg: ( Han satte seg på kafe til slutt..) 2 t, fikk tak i det essensielle - sko, strømpebukse,veske, klemme. Utover det: genser, buske, to ekstra par sko, ytterjakke, skjørt, bluse, sokker, sjerf, hansker............ Og jeg som trodde jeg ikke var en "stereotyp" kvinne; jeg kan da lukeparkere, og hogge ved og er ikke redd for ekle dyr - men når det kommer til shopping.....
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg tror ikke menn og kvinner kan shoppe de samme tingene samtidid - hos oss er det sånn at hvis jeg skal få med kjæresten i butikken må jeg lure han til å tro at han trenger noen elektroniske duppedingser. DA vil han shoppe, da. Og så blir han så lykkelig av å eie en ny, blank ting, at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil (selv om JEG ville blitt gal av å henge etter han i tjue klesbutikker...) Har vel ikke så mye med likestilling å gjøre dette... Håper jeg. Jeg kan også hogge ved...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå