AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #21 Skrevet 9. mars 2016 6 timer siden, minister-mio skrev: Jo, men du vet at det bare er én storby som har en linje 5 til Veitvet? Hvor nære hva? Svarene dine gir ingen mening. Du er ikke så veldig verdensvant dersom du mener at 15 minutter med t-bane er veldig lenge. I store byer (Oslo er en bitteliten by i forhold) kan det ta minst en time fra a-å. Men så klart, er man fra oslo eller en annen liten by så er vel 15 minutter leeeeenge. Anonymkode: ea630...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #22 Skrevet 11. mars 2016 Jeg slår alltid et slag for Groruddalen(født og oppvokst på Kalbakken),men det gjelder alle steder utenom Romsås og Veitvet Anonymkode: 2ac5e...1ab
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #23 Skrevet 13. mars 2016 Den 09.03.2016 at 20.50, AnonymBruker skrev: Minus: Du bør velge et sted som ikke liker rett ved puben ved senteret. Der er det mye bråk på kveld/natt pga. høyt alkoholdrikking. Trondheimsveien er svært forurenset. Skolen her er blant de verre. Både når det gjelder lærere og invandringsutfordringer. Jeg tror de selvbygde (selvbyggerlag) husene er kalde og svært lite lydtette (jeg har vært inni i et av disse). Pluss: Du bor innenfor bomringen. Du kan få fargerike store barnefamilier som nærmeste nabo (istedenfor å reise til midtøsten så kommer den til deg!) De beste butikkene drives av sri lanka folk Treningssenteret på veitvet har meget lang åpningstid og fungerer også som gutteklubb for innvandrerbarn. Veldig lett for etniske kvinner å få tett og intim kontakt med neste generasjon fargete! Lykke til! Anonymkode: 16043...78c Ikke vanskelig å velge et sted som ikke ligger nærme puben, toppen 2-3 leiligheter ligger så nærme. Den nybygde skolen er kjempefin. Jeg gleder meg over det på barnas vegne. De fortjener det beste! Du bor IKKE innenfor bomringen. Ikke forveksle treningssenteret med ungdomsklubben. Flott med begge deler. Veitvetsenteret skal bli "kultur-senter". Kolonialvaretilbudet er helt etter normen. Heia Veitvet! Per Petterson har vokst opp her, de kalte bekken som går forbi her for "Condom Creek". (typisk tenåringer) Anonymkode: a9c79...802 1
Uhørt Skrevet 13. mars 2016 #24 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Den 13.2.2016 at 0.25, AnonymBruker skrev: Heisann, spørsmålet er: hvordan er det å bo på Veitvet? (Veitvet hageby). Vi har begynt å kikke etter nytt sted å bo, og ser at man får mye for pengene der. Håper på barn etterhvert, så skole etc er også relevant. Kom gjerne med både pos og neg! Anonymkode: c69fa...203 Veitvetpiken og gutten år 2016: http://groruddalen.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=15458 Barneran: http://groruddalen.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=15496 Lokalavisen kan være verdt å lese. http://groruddalen.no/ Endret 13. mars 2016 av Uhørt
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #25 Skrevet 14. mars 2016 Jeg tror man kan trives og mistrives overalt. Det kommer helt an på innstillinga. Anonymkode: a9c79...802 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå