AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #21 Skrevet 1. juli 2016 Åh, dette skal jeg også gjøre når jeg får tid og råd :D Anonymkode: 87012...160
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #22 Skrevet 5. september 2016 Dette lurer jeg også veldig på. Har vært på konsultasjon hos plastikk kirurg og blitt forespeilet at fett-transplantasjon fra mage og lår kan være mulig, men endringen i puppestørrelse vil ikke bli veldig stor siden jeg er såpass slank som jeg er. Alternativet var implantater, men da ville minste mulige størrelse være 275 gram, og jeg synes det høres altfor mye ut. Er det noen som har vært gjennom dette og kan dele erfaringer? Ble det f.eks. noen klumper eller søkk i hhv. mage/rumpe og pupper. ? Mye smerter i etterkant? Trengte du mer enn 1 operasjon? Anonymkode: 8b231...3ac 1
ispinne Skrevet 8. september 2016 #23 Skrevet 8. september 2016 (endret) Var inne på tanken selv en stund, men fant ut at sjansen er stor for at det forsvinner, siden det er fett. Mister du vekt er jo sjansen der for at puppene blir mindre igjen. Og man kan jo miste vekt når som helst uten at man trener eller spiser mindre, så det vil være et sjansespill. Men jeg er ikke 100 % sikker. Er bare det jeg fant ut ved å se en video om det. Det er lenge siden. * Ser nå at tråden er gammel, hehe... Endret 8. september 2016 av ispinne
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #24 Skrevet 16. oktober 2016 På 25.2.2016 den 8.12, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart gjøre det, kan holde deg oppdatert i denne tråden dersom det er interessant (og jeg husker det). Årsaken er at etter litt opp og ned i vekt, så ser brystene mine litt tomme ut. Jeg ønsker ikke silikoninnlegg og er heller ikke opptatt av å gå betydelig opp i størrelse, det handler bare om å fylle på litt volum på toppen - som jeg hadde da jeg veide noen kg mer og gikk på p-pillen, og fremdeles nesten har når de er litt harde og ømme rundt mensen. Brystene har noe heng, men ikke såpass at det plager meg, og jeg tror det naturlige henget ser bedre ut med en gang det er mer fyll i brystene, i stedet for at de ser litt flate ut fra siden. Fettsugingen handler om å lage en finere kroppskontur. Jeg er normalvektig på BMI, de fleste vil vel kalle meg slank, og jeg skal ikke ned i vekt. Men det lagres uproporsjonalt mye fett på hoftene sånn at jeg får litt pæreform, og så skal jeg hente litt fra lår og knær og kanskje mage og BH-rullen. Kommer til å ryke på over 60 000 kr siden jeg tar fra så mange steder. Det er fysisk flisespikkeri, jeg fikser på en allerede relativt fin kropp. Den ser faktisk veldig bra ut med BH og spanx - men jeg skulle gjerne hatt den kroppen uten å bruke hold in - med andre ord se bra ut naken, og i bikini, og alle slags klær. Har tenkt på denne operasjonen i noen år, og gjort mye research. Da jeg vant et større beløp penger så var det ikke noe å lure på, jeg må bare gjøre det eller gå rundt og tenke på det resten av livet. Denne siden her er kjempebra om du vurderer operasjon, har vel lest alle reviews der: https://www.realself.com/breast-fat-transfer De har forøvrig grundige omtaler, reviews og spørsmål og svar fra leger på alle typer skjønnhetsbehandlinger der, fra kirurgi via injeksjoner og helt ned til vanlige hudpleie-peelinger, anbefales veldig uansett hva du vurderer. Anonymkode: f3f51...ea2 Er spent på å høre hvordan det gikk med deg hvis du fikk dette inngrepet utført Anonymkode: 87012...160
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #25 Skrevet 29. januar 2017 På 16.10.2016 den 14.08, AnonymBruker skrev: Er spent på å høre hvordan det gikk med deg hvis du fikk dette inngrepet utført Anonymkode: 87012...160 Hei igjen! Jeg kom akkurat på denne tråden. Det er så irriterende når folk ikke følger opp innleggene sine, men er lett å glemme! Skriver langt innlegg, for de som er interesserte er jo interessert i litt detaljer: Nå er det snart et år siden operasjon, og det er det beste jeg har brukt penger på i hele mitt liv. Var på en check up hos legen for ikke så lenge siden og så på før-bildene, og for en forskjell. Jeg følte jeg så bra ut før også, men nå ser jeg helt amazing ut, hvis det er lov å si. Nå er det jo mer en skryt av en lege enn meg selv! Han var ganske imponert selv, jeg har visst holdt veldig godt på fettet i brystene pluss at jeg tror jeg generelt var en god kandidat for fettsuging. Resultatene vil jo variere, men jeg var nå iallfall heldig og er fryktelig fornøyd. Hadde gjort det igjen, 100%. Fjernet fett fra knær, lår og flanker foran og bak. Var i narkose under operasjonen og dopet satt jo i når jeg våknet også, så ikke noe smerter der. Hadde paralgin forte hjemme (fikk resept før operasjon), men følte ikke jeg trengte det så veldig faktisk. Gjorde bare litt vondt å reise seg og sette seg, og å gå på do var styrete, men ikke noen store smerter. Opererte torsdag, langhelg fre-søn, tilbake på kontorjobben mandag, gikk helt fint. Følte meg bare utrolig støl og tung i kroppen på en måte. Og helt nummen rundt knærne. Puppene var enorme, de hovner jo opp en god del, i tillegg til at det er sprøytet ekstra mye fettceller inn siden en del vil dø. Man er hoven og holder på vann der man har fettsugd også, og må gå i kompresjonstøy/spanx. Så man blir jo seende litt feitere ut rett etter fettsuging! Var iskaldt og vinter ute heldigvis, så jeg gikk i store gensere og hadde skjerf over brystregionen og sånt, jeg holdt det jo skjult for alle bortsett fra hun som hentet meg etter operasjonen. Noe som jeg klarte veldig greit. Går bare ikke an å ha sex en stund etterpå da, når man er gul og blå og full av sår. Sluttresultatet så langt er at jeg har gått opp en cupstørrelse, som var nøyaktig det jeg håpet på. Var vel en klassisk 85 B, og er en 85 C nå, med forbehold om at jeg aldri har målt meg og sikkert brukt feil størrelse hele livet, ha ha ha. Perfekt størrelse i min bok, godt med pupp men ikke for store. Menn er også glade i dem, he he. De var vel på dette nivået ca 6 mnd etter operasjon og har holdt seg sånn siden. Fettsugingen kom litt i andre rekke da jeg tok operasjonen, det handlet mest bare om å høste noe fett til puppene for meg, men er så utrolig fornøyd med den biten. Jeg var normalvektig fra før, så det handler jo mer om å forme kroppen enn å gå fra tjukkas til smukkas. Faktisk er det sånn at man helst ikke skal gå ned i vekt etterpå, man bør ta operasjonen når man er på/nær idealvekta og man skal holde den vekta etter operasjonen. Lot legen bestemme mest hvor han skulle ta, jeg hadde jo ikke tenkt noe over at jeg hadde fett over knærne eller rett under rumpa, men når jeg ser før- og etterbildene nå så ser jeg jo hvor enorm forskjell det har gjort for kroppen min. Mye bedre symmetri nå. Arrene er små som myggstikk. De på hoftene og under brystene bleknet fort, men de på beina er faktisk fremdeles litt svakt røde. Men omtrent ikke merkbare, ingen som kan skille det fra andre prikker og merker på beina nå, så jeg er 100% bikiniklar til denne sommeren iallfall. Ikke minst fordi kroppen ser fantastisk ut Alt i alt så gir jeg det to tomler opp, terningkast 6 og 10/10 poeng! Anonymkode: f3f51...ea2 7
katarina87 Skrevet 9. september 2017 #26 Skrevet 9. september 2017 Åh, så godt at du er fornøyd!!! Har tenkt på dette leenge og håper du kan svare meg på hvor du fikk utført dette??
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #27 Skrevet 10. september 2017 Vel, her har du en som ikke er fornøyd.. fikk gjort det for akkurat ett år siden. Etter noen måneder så puppene ut som før og jeg har fått noen ukledelige søkk i lårene, og litt på magen også. Tenk deg godt om.. Anonymkode: 8b231...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #28 Skrevet 26. oktober 2019 Hvilken kirurg har dere fått utført dette hos, fornøyd og ikke fornøyd? Anonymkode: 87012...160
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #29 Skrevet 21. januar 2020 Hvem var kirurgen til deg som ble fornøyd? Dette har jeg også så lyst til å gjøre, må bare se om det blir et barn til først 😉 Anonymkode: 87012...160
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #30 Skrevet 10. mai 2020 Noen som har gjort dette i Trondheim? Anonymkode: 87012...160
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #31 Skrevet 24. juni 2020 Noen som har gjort dette og så fått barn etterpå? Anonymkode: 87012...160
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #32 Skrevet 26. januar 2021 Hei fornøyd og ikke fornøyd på tråden her, hadde vært så fint å få høre hvem dere gikk til? Vær så snill og legge igjen info om dere kikker innom her. Hadde vært til stor nytte! Anonymkode: 74426...a90
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #33 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2020 den 21.22): Hvem var kirurgen til deg som ble fornøyd? Dette har jeg også så lyst til å gjøre, må bare se om det blir et barn til først 😉 Anonymkode: 87012...160 Det lurer jeg også på! Fornøyd og ikke fornøyd, vær så snill og fortell hvor dere gjorde dette. (Og hvor hentet du fett, du som ikke er fornøyd? Og har du gått opp/ned i vekt etterpå? eller annet som kan ha påvirket resultatet? Men mest interessant hvor du gjorde det). Anonymkode: 74426...a90
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #34 Skrevet 26. januar 2021 Jeg har gjort det på klinikk Trondheim. Hadde bittesmå hoppbakker til bryster 😋 tok fettsuging av mage og flanke og fikk det gjort samtidig som jeg sydde magemuskler. Brystene er blitt en cup større og har en mye finere fasong. De er rundere men ikke så mye større. Helt perfekt for meg og angrer meg ikke på at jeg gjorde det. Jeg er normalvektig/tynn og hadde ikke veldig mye fett å ta av men tror han fikk til ca 175 g i begge. Også forsvinner det jo litt etterpå. Anonymkode: b8f29...cff
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #35 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har gjort det på klinikk Trondheim. Hadde bittesmå hoppbakker til bryster 😋 tok fettsuging av mage og flanke og fikk det gjort samtidig som jeg sydde magemuskler. Brystene er blitt en cup større og har en mye finere fasong. De er rundere men ikke så mye større. Helt perfekt for meg og angrer meg ikke på at jeg gjorde det. Jeg er normalvektig/tynn og hadde ikke veldig mye fett å ta av men tror han fikk til ca 175 g i begge. Også forsvinner det jo litt etterpå. Anonymkode: b8f29...cff Aleris? Skal også gjøre det i Trondheim Anonymkode: 87012...160
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #36 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Aleris? Skal også gjøre det i Trondheim Anonymkode: 87012...160 Nei Klinikk Trondheim Anonymkode: b8f29...cff
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #37 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 20.50): Nei Klinikk Trondheim Anonymkode: b8f29...cff Hvordan er de nå? Har fettet forsvunnet i mellomtiden, eller er resultatet likt? Har så lyst til å få bort mine love handles og flytte det fettet til brystene. Anonymkode: 87012...160
Mamasitas Skrevet 2. august 2022 #38 Skrevet 2. august 2022 Noen som vil oppdatere litt i denne tråden? 😊 vurderer brystforstørrelse med fett selv, vil gjerne høre flere erfaringer 😊
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #39 Skrevet 28. august 2023 Ønsker gjerne å høre flere erfaringer omkring dette?🥰 Du som tok en operasjonen for en god del år siden, hvordan har resultatet holdt seg? Spent på en oppdatering dersom du fremdeles er her inne! Vurderer dette selv om en stund😊 Hadde små men faste bryster med fin fasong, mens etter barn har de rett og slett krympet litt. De henger ikke, men de er ikke like fyldige som de var. Ønsker i utgangspunktet ikke silikon, men å få tilbake fylden i brystene. Føler dette kan være et passende inngrep for meg! Anonymkode: c6ed0...494
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #40 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2017 den 8.41): Vel, her har du en som ikke er fornøyd.. fikk gjort det for akkurat ett år siden. Etter noen måneder så puppene ut som før og jeg har fått noen ukledelige søkk i lårene, og litt på magen også. Tenk deg godt om.. Anonymkode: 8b231...3ac Hvor opererte du deg? Anonymkode: 87012...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå