Suzy Skrevet 15. oktober 2004 #1 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nå er jeg lei meg selv! Jeg blir jo ikke fornøyd Har trent jevnt og trutt i over et år nå og fremgangen er meget merkbar. Mindre klær, strammere kropp, definerte muskler bl.a i lårene og i det hele tatt mye bra. Jeg koser meg på trening. Gleder meg til hver time og anstrenger meg for å ikke la noe komme i veien for timene "mine". Jeg utfordrer meg selv stadig og legger på mer vekt for å bli enda sterkere - kort sagt; dette er topp!! De fleste som ikke har sett meg på en stund lurer på hvor mye jeg har slanket meg og jeg har til og med fått sånne kommentarer som "nå behøver du ikke ta vekk noe mer vel"... Så hva er problemet??? Problemet er at jeg ikke veier det jeg ønsker... :oops: Etter at jeg begynte å trene har jeg stabilisert meg på omtrent 75 kilo og det er så utrolig mye! (Jeg er 167 cm høy) Javel, så slanker jeg meg ikke i den forstand - jeg spiser mye grønt, prøver å passe meg for snopet, mindre middagsposjoner, spiser ofte osv... og som sagt har omkretsen blitt betraktelig mindre..men jeg blir altså helt psyket ut av at jeg veier like mye som en middels mann! Kort sagt: HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 15. oktober 2004 #2 Del Skrevet 15. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. oktober 2004 Takk.. kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 15. oktober 2004 #4 Del Skrevet 15. oktober 2004 Takk.. kanskje... Jeg forsøkte å beskrive med smileys....dunk meg i huet og si jeg er flink... Du er meget flink. Og dere jenter må la være å se på tallene som kommer fram på badevekten. Faktisk burde dere dekke til displayet på badevekten. Glem det Suzy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. oktober 2004 #5 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg forsøkte å beskrive med smileys....dunk meg i huet og si jeg er flink... Du er meget flink. Og dere jenter må la være å se på tallene som kommer fram på badevekten. Faktisk burde dere dekke til displayet på badevekten. Glem det Suzy. Helt enig Du er kjempe flink Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 15. oktober 2004 #6 Del Skrevet 15. oktober 2004 Som jeg skulle skrevet innlegget selv... Utrolig irriterende at vekta stagnerer/går sakte ned... Men vi burde fokusere mer på mål, og drite laaangt i badevekta. Er jo tross alt det som betyr mest! Syns du er suuuuper flin jeg Suzy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #7 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tung benbygning.....ikke noe å skamme seg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2004 #8 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ta badevekten, pakk den godt ned i en søppelsekk, knyt igjen og bær den ut i søpla! Så lar du det gå noen uker, og etthvert glemmer du hva du veier og klarer forhåpentligvis å fokusere på det du kjenner på buksene og det du ser i speilet. Badevekt er djevelens verk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2004 #9 Del Skrevet 15. oktober 2004 Suzy! Drit i vekta!! Muskler er utrolig tunge i forhold til fett. Har du gått merkbart inn og blitt strammere, slik at folk faktisk antyder at du ikke behøver å ta av mer, så er jo målet nådd! Hva har vekta med noen ting å gjøre?? Sannsynligvis har du et kraftig og tungt skjelett, og du har altså opparbeidet deg muskler utenpå dette - det er ikke det minste rart at du veier det du veier - og det spiller altså ingen rolle, så lenge kroppen nå ser ut sånn som du vil ha den. Kast vekten din med det samme eller doner den bort til noen du ikke liker.. Om du begynner å slanke deg for å gå ned i vekt, så vil du antakelig ende opp med å se skrapa og knoklete ut - og det er vel ikke det du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 15. oktober 2004 #10 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har det på samme måte jeg og,men jeg tenker ikke så mye på det,jeg går ikke på vekta lenger bare bruker målbånd.Når du trener så mye og har fått mer muskler er det egentlig ikke rart at man ikke går ned i vekt.Synes du er flink jeg Suzy tom folk som kjenner deg ser det på deg at du er blitt tynnere og det er jo det viktigste!!!!At du blir tynnere selv om de ekstra kiloene er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. oktober 2004 #11 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ta badevekten, pakk den godt ned i en søppelsekk, knyt igjen og bær den ut i søpla! Så lar du det gå noen uker, og etthvert glemmer du hva du veier og klarer forhåpentligvis å fokusere på det du kjenner på buksene og det du ser i speilet. Badevekt er djevelens verk! Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 15. oktober 2004 Takk jenter - snodig nok så hjelper dette... Jeg VET alt dette inne i hodet mitt, men jeg har altså alltid veid mer enn jeg liker (sjøl om jeg ikke har vært tjukk) og det har nok gnagd mer i bakhodet enn jeg har villet innrømme. Klart jeg ikke vil bli noe avskrapa skinn Mysan! Du har helt rett! Jeg liker meg egentlig veldig godt jeg og nå som jeg har strammet meg opp begynner jeg å se på meg med glade øyne i speilet. Jeg har faktisk ikke badevekt hjemme - har hittil sneket meg på den på treningssenteret. Hadde det ikke vært for en undersøkelse hos legen i mai hadde jeg antagelig ikke oppdaget hvor mye jeg veide.. men jeg fikk sjokk! Kanskje det er mulig å få kjøpt en bitteliten hjernevask på nærmeste renseri??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2004 #13 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kanskje det er mulig å få kjøpt en bitteliten hjernevask på nærmeste renseri??? Evt. på nærmeste pol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 15. oktober 2004 Evt. på nærmeste pol... NOW you're talking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. oktober 2004 #15 Del Skrevet 15. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. oktober 2004 #16 Del Skrevet 16. oktober 2004 Synes du er flink jeg! Og fortsett sånn, det er ikke vekten som teller! Man kan være 20 kilo lettere og se likedan ut, fordi musklene veier mye mer enn fett. Selv gikk jeg på vekta på nå for en uke siden-og gjett om jeg fikk sjokk.. Jeg veier 20 kilo mer enn jeg gjorde for 1 år siden-men jeg bruker samme str i klær-dvs, jeg har ikke blitt noe tykkere av den grunn... Ble noe deperimert, men har tatt meg i nakkeskinnet og sagt til meg selv at det er jo ikke det som teller-så lenge jeg trener regelmessig og lever sunt! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 18. oktober 2004 Godt det er fler enn meg Yvonne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #18 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er bare kjempe imponert jeg Suzy , men nå går jeg med ett vinterdekk rundt magen da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er bare kjempe imponert jeg Suzy :klappe:' date=' men nå går jeg med ett vinterdekk rundt magen da :-?[/quote'] :kysse: Vinterdekk eller ei - du har nå litt mer enn bare fett å bære du da snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #20 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det var det da- Jeg våknet i dag morres og var plutselig gravid ( har fått mage over natten :o ) soory nå sporer jeg av helt Husk muskler veier mye , det er ikke vekta som er viktig- frem med målebåndet og se forandringer eller drit i hele greia og bare føl deg vel i en stram fin kropp *alex er grønn av misunnelse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå