AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Del Skrevet 13. februar 2016 Heisann, har fått utskrevet Vimovo av legen fordi jeg har ekstremt vondt i nakken, har vondt i hele kroppen, men nå er det verst i nakken og mellom skulderbladene. Da jeg ikke er vant med å ta noe sterkere enn ibux og paracet, så ble jeg litt bekymret da jeg så den lange listen med bivirkninger, ble litt paranoid for jeg har jo allerede de fleste av de plagene som kom opp der, og det før jeg tar tablettene. Så hva er deres erfaringer med Vimovo? Anonymkode: 9e407...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Del Skrevet 13. februar 2016 Det er bare Naproxen. Anonymkode: 51d75...95e 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #3 Del Skrevet 13. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare Naproxen. Anonymkode: 51d75...95e Det samme som man får mot menssmerter? Men hvorfor på resept? Anonymkode: 9e407...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 13. februar 2016 #4 Del Skrevet 13. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme som man får mot menssmerter? Men hvorfor på resept? Anonymkode: 9e407...0a2 Den er sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. februar 2016 #5 Del Skrevet 13. februar 2016 Ingen bivirkninger hos meg ved bruk av vimovo. Som de andre sier, det er jo bare naproxen - i depot-utgave, med litt ekstra beskyttelse mot magesår... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #6 Del Skrevet 13. februar 2016 Ok, så bra Fikk helt angst da jeg så den lista med bivirkninger, men sjansen for at jeg reagerer på den er vel relativt usannsynlig da jeg har brukt vanlig naproxen mot menssmerter i min ungdom..? Føler dere Vimovo hjelper godt mot smertene? Tusen takk for alle svar Anonymkode: 9e407...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Del Skrevet 15. februar 2016 Vimovo er den grunnmedisineringen jeg har endt opp med, paracet eller pinex forte ol. i tillegg, etter behov. Vimovo er den smertemedisinen jeg har opplevd minst bivirkninger med så langt, demper kroppsverk og muskelsmerter godt for meg. Og som ren bonus fungerer magen plutselig mye bedre også (hatt kroniske plager/IBS). Ingen er jo ilke på dette selvfølgelig, men glad jeg fikk prøve den - var et skudd i blinde, fikk medisinen når den var ganske ny i markedet. Alle smertestillende har noen ganske uhyggelige lister over bivirkninger, en må nesten bare prøve selv, Siden ingen kropper er like men liker veldig godt at det er en depot-tablett, at den løser seg opp litt etter litt gjør at jeg ikke blir sløv og daff av medisinen. Anonymkode: 644f2...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. februar 2016 #8 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Vimovo er ikke bare Naproxen. Det er Naproxen med en kappe lagt utenpå som beskytter magen mot syredannelse og irritasjon. Det er en fin ting, som gjør at man ikke får halsbrann eller sår i slimhinnen i mage/tolvfingertarm, som man ellers kan få av Naproxen. Endret 15. februar 2016 av Tøytigern 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #9 Del Skrevet 23. juli 2021 Men kan man gå på den hver dag i årevis? Eneste som fungerer på meg Anonymkode: 573fb...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juli 2021 #10 Del Skrevet 23. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.2.2016 den 23.22): Ok, så bra Fikk helt angst da jeg så den lista med bivirkninger, men sjansen for at jeg reagerer på den er vel relativt usannsynlig da jeg har brukt vanlig naproxen mot menssmerter i min ungdom..? Føler dere Vimovo hjelper godt mot smertene? Tusen takk for alle svar Anonymkode: 9e407...0a2 Vimovo fikk jeg fordi jeg reagerer på Naproxen med å få diare og forferdelig løs mage. Vimovo skulle liksom være annerledes. Men det er den ikke, dersom jeg tar den utenom måltider. Tar jeg den til mat, altså samtidig som jeg spiser et helt måltid, fungerer den helt ypperlig mot det den er laget for; lindrer og fikser vonde og stive muskler, og smerter forårsaket av muskler.(som det du nevner, mensenkramper, eller diverse andre muskelsmerter og stive muskler) Den er meget bra til dette. Endret 23. juli 2021 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men kan man gå på den hver dag i årevis? Eneste som fungerer på meg Anonymkode: 573fb...279 Det spørsmålet må du stille til behandlende lege, ikke fremmedfolk på et anonymt nettforum! Anonymkode: 4471a...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #12 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det spørsmålet må du stille til behandlende lege, ikke fremmedfolk på et anonymt nettforum! Anonymkode: 4471a...0f6 5 år etter...og det hadde du å bidra med, stakkars.😂 Man har lov til å diskutere eventuelle bivirkninger så lenge man ikke diskuterer dose. De gav for øvrig ingen bivirkninger eller smertelindring.😏 Update, bare siden noen hadde behov for å dra opp en tråd flere år senere...🤣 Anonymkode: 9e407...0a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #13 Del Skrevet 23. juli 2021 Ble litt lettet over at flere enn meg ikke føler de virker. Man begynner nesten å tro det er hode som spiller kroppen et puss. Anonymkode: 9ae90...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #14 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble litt lettet over at flere enn meg ikke føler de virker. Man begynner nesten å tro det er hode som spiller kroppen et puss. Anonymkode: 9ae90...3fe Når jeg kommenterte til legen at de ikke funket så sa han at det ikke var uvanlig. Var visst enten eller erfaringer han hadde med tanke på de. Anonymkode: 9e407...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #15 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når jeg kommenterte til legen at de ikke funket så sa han at det ikke var uvanlig. Var visst enten eller erfaringer han hadde med tanke på de. Anonymkode: 9e407...0a2 Takk for du delte 😊 Anonymkode: 9ae90...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #16 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk for du delte 😊 Anonymkode: 9ae90...3fe Ikke noe problem. Var så imponert over at jeg husket at det var min tråd, "100" år etter liksom Anonymkode: 9e407...0a2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #17 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 13.2.2016 den 22.22): Heisann, har fått utskrevet Vimovo av legen fordi jeg har ekstremt vondt i nakken, har vondt i hele kroppen, men nå er det verst i nakken og mellom skulderbladene. Da jeg ikke er vant med å ta noe sterkere enn ibux og paracet, så ble jeg litt bekymret da jeg så den lange listen med bivirkninger, ble litt paranoid for jeg har jo allerede de fleste av de plagene som kom opp der, og det før jeg tar tablettene. Så hva er deres erfaringer med Vimovo? Anonymkode: 9e407...0a2 Jeg tra Vimovo for ryggen. Kombinerer med en Paracet. Funker bra for meg. Anonymkode: d26bd...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #18 Del Skrevet 10. februar 2023 Har brukt Vimovo mot muskelknuter. Kjempegod effekt, mye bedre enn Paracet og Ibux. Så er den jo mye, mye rimeligere enn å kjøpe Naproxen i vanlige pakker pluss det er bedre for magen siden det er depottablett. Bare fordeler med Vimovo. Anonymkode: e9cc9...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #19 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har brukt Vimovo mot muskelknuter. Kjempegod effekt, mye bedre enn Paracet og Ibux. Så er den jo mye, mye rimeligere enn å kjøpe Naproxen i vanlige pakker pluss det er bedre for magen siden det er depottablett. Bare fordeler med Vimovo. Anonymkode: e9cc9...650 Jeg har resept på Vimovo og den er jo knalldyr. Tror jeg betalte nesten opp mot tre hundre for en boks Anonymkode: 72480...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har resept på Vimovo og den er jo knalldyr. Tror jeg betalte nesten opp mot tre hundre for en boks Anonymkode: 72480...da7 Ja, men når du sammenligner med Naproxen 250 mg i tjuepakning så er den rimelig. Jeg visste ikke at jeg kunne få Vimovo på resept før etter jeg hadde brukt tusenvis av kroner på de der eskene. Naproxen 250mg x 20 stk koster rundt 90 kroner. Vimovo 500mg x 60 stk koster rundt 260 kroner og når/hvis du når frikortgrensen får du de gratis. Klart man sparer mye på det. Anonymkode: e9cc9...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå