Gå til innhold

Trodde ikke malingsfjerner smakt så godt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom polet for å finne noe lørdagsleskedrikk, så oppdaga jeg at de hadde fått inn en vodka i plastflaske(den var såpass kompakt at man kan ha ei halvflaske på innerlomma isteden for ei ussel halvflaske:laugh:). Googla merkenavnet og den eneste omtalen jeg fant sammenligna smaken med malingsfjerner.... Vel, synest den smakte normalt jeg. Den værste vodkaen jeg har smakt er noe svensk ræl som jeg tror het Viking vodka, den smakte vann med vodkasmak!, noe som lurte meg skikkelig for tusen år siden, da man hadde husflidsprodukter å kose seg med, men følte at man trengte et par super med original vare før man føyk på byen. Det var bare det at de to supene med "vann" var nesten ei halvflaske:ohmy: Skulle egentlig på konsert på en pub, hadde gått inn og betalt men så kom effekten. Fikk igjen innganspengene da jeg forklarte  at jeg var alt for dritings til å være der:laugh: Dette var den lokale biker-puben og et sted som de som husker den savner sårt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som baken.   :flekke:

Anonymkode: eb058...370

Skrevet

Vel, er snart ferdig med halvparten, som jeg har planlagt som kveldens dose. Må ha plass til noen øl også, ingen grunn til å bli dritings når man sitter i go'stolen og er på konserter man har lasta ned fra youtube!:essen2:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Skuffa. Trodde jeg hadde funnet er medmenneske som også drikker tynner og terpentin på lørdagene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...