Gå til innhold

Handikap parkering

Fremhevede innlegg

Gjest chisandra
Skrevet
Den 13.2.2016 at 0.22, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at jeg ikke faller innenfor noen regler? 

Jeg er ikke ute etter sympati. Jeg bare mener at det er feil å sette opp betaling på parkeringsplasser når det ikke finnes et fungerende kollektivtilbud, og en stor del dermed  kjøre. For så at noen slipper å betale. 

Anonymkode: efe38...aed

Hvor smålig og bitter er det mulig å bli? Du havner høyt opp på topp 10 her inne det siste året. :dry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det har med pris å gjøre også. Skulle jeg betalt for parkering like ved jobben min hadde det kostet meg 4500kr i mnd  i parkering. Så må jeg igjennom bompengene som totalt blir ca 2000kr i mnd det også. Da hadde jeg rett og slett ikke lenger hatt råd til å jobbe. 

Den tid jeg kunne ta buss kostet det rundt 700kr for et månedskort, og bussen brukte til og med kortere tid til jobb :) 

Anonymkode: 7e38f...406

Skrevet
Den Sunday, February 14, 2016 at 13.36, AnonymBruker skrev:

Joda, det har du det. Du kan parkere langt utenfor, og sykle eller gå inn. Du kan ta en buss og så vente i en time eller to på neste. Før jeg ble syk syklet jeg to mil om jeg skulle et bestemt sted. Tok meg ca tre kvarter, null problem. 

Man kan få grunnstønad som dekker driften av bilen (inkludert forsikring, årsavgift og bensinpenger). Grunnstønad gis til de som har økte utgifter grunnet sykdom, som feks. bil, hjemmehjelp, medisiner, slitasje på klær e.l.

Anonymkode: 8b795...47c

Grunnstønad tror jeg du skal ta og oppdatere deg på hvordan fungerer, hvem som kan få innvilget og hvilke kriterier som legges til grunn.

Anonymkode: b1f4b...eae

• Liker 1
Skrevet
Den 13.2.2016 at 20.36, AnonymBruker skrev:

Hvorfor slipper handikappede å betale for parkering? 

Anonymkode: efe38...aed

mange som er handikapped,sliter med store sykdom/utstyrs- utgifter

Ikke mye en får fra ergoterapeuten lengre.Meste av hjelpemidler må en betale selv.

Samt når du sliter med å flytte 3 meter på deg,er det da vel greit at de får parkere nærmest butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...