Hundejente Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Yo folkens! Jeg og søsteren min skal en uke til California i juni, er det noen som har noen tips til steder å besøke eller ting å gjøre?? Vi tar fly til LA, men tenker å leie bil, eller i hvert fall dra litt rundt med buss. Enten bare by/sted dere har likt generelt, eller om det er noe spesielt å se eller gjøre som dere anbefaler.
Miklo Velka Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Det er nok å se i Los Angeles i løpet av en uke, men får dere mulighet og tid så ville jeg bevegd meg litt utenfor byen også. Highway 1 nordover kysten av California er fantastisk, med mye å se på veien.
super-ida Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Jeg digget Hearst Castle et stykke nord for LA, men kommer jo ann på interessene deres da
Gjest Holititten Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Jeg digger områdene rundt San Francisco, er der flere ganger i året. Er ikke så fan av LA egentlig, synes SF er mer chill og behagelig. Kaldere om sommeren da, siden de har sommer i april og september. Men i byene rundt selve SF er det jo varmt og digg. Synes en uke er ganske lite for en så lang reise, er jo så mye å gjøre! Men vil absolutt anbefale å kjøre litt nordover, kanskje til noen småbyer langs kysten. Er så vanvittig fin kjøretur! Lei en cabriolet, så får dere en vanvittig vakker utsikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå