AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Møtte en fyr på nettet som jeg har snakket ganske mye med. I starten var han veldig på og de virket som at han ville gjøre alt for meg, han kunne møte familien min og alt som måtte til for å kunne være med meg. Etter en stund fortalte han at han ikke var så sikker på om han øsnket noe mer enn å være fwb. Jeg ble litt skuffet og var litt usikker på hvordan jeg skulle ta det, men hadde på det tidspunket ingen følelser, så jeg var enig med han om at det kunne funke. Vi har vært med hverandre noen ganger og virkeligheten er han verdens herligste, han er snill og snakker om alt mulig rart. Han forteller personlige ting og det er som om vi skulle vært kjærester. For litt siden spurte jeg hva han egetnlig var ute etter fordi jeg skjønner ikke hvor jeg har han. Han fortalte meg at forhold skremmer han og virket nesten litt redd når han svarte. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for vi har ikke kjent hverandre så lenge at jeg føler jeg kan kreve så mye av han. Jeg overanalyserer alt, så er det noen som skjønner hva han vil? Er så usikker på om jeg skal fortsette med han, eller stikke før jeg blir såret... Anonymkode: aa044...e3f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Vel han har fortalt deg hva han vil, fwb, hvis du ikke vil dette så finner du deg en som er seriøs. Anonymkode: a8cef...687 1
Zouk Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på nettet som jeg har snakket ganske mye med. I starten var han veldig på og de virket som at han ville gjøre alt for meg, han kunne møte familien min og alt som måtte til for å kunne være med meg. Etter en stund fortalte han at han ikke var så sikker på om han øsnket noe mer enn å være fwb. Jeg ble litt skuffet og var litt usikker på hvordan jeg skulle ta det, men hadde på det tidspunket ingen følelser, så jeg var enig med han om at det kunne funke. Vi har vært med hverandre noen ganger og virkeligheten er han verdens herligste, han er snill og snakker om alt mulig rart. Han forteller personlige ting og det er som om vi skulle vært kjærester. For litt siden spurte jeg hva han egetnlig var ute etter fordi jeg skjønner ikke hvor jeg har han. Han fortalte meg at forhold skremmer han og virket nesten litt redd når han svarte. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for vi har ikke kjent hverandre så lenge at jeg føler jeg kan kreve så mye av han. Jeg overanalyserer alt, så er det noen som skjønner hva han vil? Er så usikker på om jeg skal fortsette med han, eller stikke før jeg blir såret... Anonymkode: aa044...e3f Synes du heller skal tenke på det som at han tilbyr for lite, enn at du krever for mye. Regner med han vet at du er ute etter et forhold. Det kan faktisk hende han er "redd for forhold" i den forstand han kan godt opptre som om dere er i forhold så lenge han vet at han kan stikke av når han vil. For dere er jo ikke i et forhold. (ta det fra en dreven synder: Jeg har faktisk vært en slik person. Flau nå, da) Etter min mening spiller det ikke så stor rolle hvor lenge dere har kjent hverandre, så lenge handlingene hans forteller at han er seriøs og han oppførere seg kjæresteaktig. Gjør det klart at du ønsker deg et forhold med ham, og spør hva han tenker om det. Blir han vag, trekk deg unna. Sier han at han trenger tid, prøv å finn ut hvor lenge. Noen uker er kanskje OK for deg, men ikke la det renne ut i sanden. OK at han ikke var sikker på om han ønsket mer enn fwb, men du har rett til å vite hvor du står. I min bok er ikke fwb det samme som å være kjærester men ikke ha gjort det offisielt ennå. Det må være samsvar mellom folks handlinger og deres ord. Ofte er det pene ord og vage handlinger. Men her er det pene, seriøse handlinger og vage ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå