AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Hva slags forhold har du til dine foreldre nå i voksen alder? Og hvordan var det i oppveksten? Anonymkode: c55c9...fc2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Jeg kranglet mye med min mor i tenårene. Nå er hun en veldig god venn. Anonymkode: 4a791...b90
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Har et greit forhold til min far, aksepterer han, men respekterer han ikke. Mor lever ikke lengre. Anonymkode: 81f98...844
FruGlad Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Har et veldig godt forhold til mine foreldre og har alltid hatt det
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #5 Skrevet 13. februar 2016 Ganske godt forhold. Jeg skulle ønske at de ringte meg av og til eller kom på besøk, men jeg er flink til å være den personen i forholdet. Jeg har et ganske godt forhold til min mor, men jeg syns det er litt slitsomt å få henne med på ting. Jeg føler at de aldri har tid til meg selv om vi kommer over ens. Anonymkode: 9a268...023
smilo Skrevet 13. februar 2016 #6 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har et godt forhold til min mor. Vi treffes regelmessig og har en felles hobby. Min far har jeg mindre kontakt med, men vi trives sammen når vi møtes. Jeg har også voksne/ snart voksne barn og det ser ut som de liker å forholde seg til sin mor de også. Jeg har et godt forhold til mine barn enn så lenge.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #7 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har hatt det dårlig siden jeg var liten, det var mye skriking og krangling og nærmest umulig å tenke. Ble beskyldt for all verdens saker, mord og drap og sykdom, og min mor har nok en borderline PF, det ser jeg i retrospekt. Og far bare sto og så på, og grep ikke inn. Flyttet hjemmefra så raskt jeg bare klarte og fikk det kjempefint, men sleit mye med forholdet til foreldre etter dette. Det tok mange år før jeg klarte å rive meg løs, både pga egen samvittighet og deres forfølgelse, men da jeg omsider greide det, føltes det helt fantastisk. Som å endelig leve, se fargene klart, slippe at det knytet seg i magen hver dag. (Må bare ta den anonym, beklager!) Anonymkode: 1e548...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå