AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Hvor mange gode venner har du? Da mener jeg de som alltid stiller opp og som du kan prate med om alt. Ikke de andre. skulle ønske jeg hadde noen flere, men i voksen alder er det både vanskelig å finne, samt at så dype vennskap tar tid å utvikle. Anonymkode: 9a387...96e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har ingen venner, foruten de som er i nærmeste familie og kjæresten min. Hvis de teller, har jeg tre. Jeg skulle ønske det var lettere å få venner generelt i voksen alder. Anonymkode: b7d81...086 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har ingen venner jeg kan prate med om alt, og det har jeg heller aldri hatt. Jeg har to supergode venner, to gode venner, og én venn jeg egentlig ikke liker så godt, men som er grei å henge med siden vi bor sammen. Resten er bekjente.
Sjay Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Hm, tror ikke jeg har noen i den kategorien. Et par familiemedlemmer blir vel det nærmeste jeg kommer, hvis det teller. Ettersom årene har gått har faktisk mange venner blitt mer fjerne bekjente man kjente en gang i tiden.. Jeg er straks 32 og skulle ønske jeg var nær noen utenom familien, faktisk ganske stor lengsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå