Gå til innhold

Storfamilien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er dere sammen med foreldre, søsken, tanter, onkler, besteforeldre Osv? Etter at dere selv fikk egne barn. Og er relasjonene gode, passe gode eller dårlige?

Anonymkode: 46fce...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid vært en veldig sammensveiset familien, som bestandig har vært mye sammen. 

Etter at jeg fikk barn har jeg ikke mulighet til å være like spontan og fleksibel som før, og derfor møtes vi mye sjeldnere... Dessverre... Dette er også fordi vi bor på veldig forskjellige steder i fylket, og døgnets timer strekker ikke til. 

Vi snakker fortsatt mye på telefon, og har ofte middager/lunsjer/skogturer osv så ofte som mulig. De har alle sammen en stor rolle i hverdagene våre, men sjeldnere i fysisk form.

Skrevet

Jeg er mye sammen med søskenbarn på samme alder. Vi går turer, de passer barna, tar med ungene på turer, kino osv.. Jeg er den eneste med barn, og de syns det er gøy å låne dem og være med de. :)  Og selvsagt besteforeldrene til barna.

Treffer sjeldent tanter, onkler osv, men det er fordi at hverdagen rett å slett ikke har mange nok timer, men er alltid middag eller besøk hos en av dem med hele familien ca. en gang i mnd.

Er sjeldent med svigers, for de bor 15t unna med bil, men vi pleier å være der 1-2uker i ferier. I tillegg er ofte hans søsken på besøk her en langhelg eller uker om de har fri fra studier. Nå skal snart søsteren hans bo her 2mnd mens hun har praksis. Veldig gøy, og vi er nære, men sees jo ikke så ofte pga avstanden.

Anonymkode: 16eb4...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...