Gjest Blåbæret Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Noen som har tips til dette? Den slår seg jo av eller mister masse lading når det er kaldt ute. Har prøvd å ha den i innerlomme o.l. Men det er da fort gjort at det blir damp, og det er jo heller ikke særlig bra for mobilen.
Mystery Woman Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har den i jakkelomme eller innerlommen om jeg er aktiv ute. Står jeg på ski, eller går topptur, så har det gått greit å ha den i jakka sin brystlomme. Blir jeg varm og svett så bytter jeg litt på hvilken lomme jeg har den i. Går jeg tur så har det fungert greit å ha den i bukselomma med batterisiden inn mot kroppen. Skal jeg være lenge ute og har med meg sekk, så har jeg med nødlader. Men jeg stoler aldri på telefonen når jeg er ute på vinteren. Innimellom dauer den gitt. Jeg lurer på å kjøpe en vanntett mobilpose og henge rundt halsen, for at den ikke skal bli utsatt for svette. iPhone funker ikke så godt for friluftsfolk har jeg funnet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå